پيام رييس جمهور به پنجمين كنفرانس بين المللي صنعت CNG:

ايران به رغم تحريم‌ها به پيشرفت‌هاي قابل توجهي در علوم مختلف نائل شده است

رييس جمهور در پيامي به پنجمين كنفرانس بين‌المللي صنعت CNG گفت: جمهوري اسلامي ايران عليرغم تحريم‌هاي گسترده دشمنان، با اتكا به دانش بومي و سرمايه انساني خود توانسته است پيشرفت هاي قابل توجهي را در عرصه هاي مختلف تحصيل نمايد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، رييس جمهور در پيامي به پنجمين كنفرانس بين المللي صنعت CNG با تاكيد بر اينكه جمهوري اسلامي ايران عليرغم تحريم هاي گسترده دشمنان، با اتكا به دانش بومي و سرمايه انساني خود توانسته است پيشرفت هاي قابل توجهي را در عرصه هاي مختلف تحصيل نمايد از دست اندركاران طرح ملي صنعت CNG خواست تا با اهتمام بيشتر، به ويژه در سال توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني، ضمن حفظ دستاوردها و افزايش كيفيت عرضه خدمات در اين بخش، نسبت به ارتقاء دانش فني آن مبادرت نموده و با تداوم اين مجاهدت سترگ علمي و عملي، همچون گذشته موجبات ياس و نااميدي دشمنان و افتخار و سرور دوستان را فراهم سازند.
 
متن پيام محمود احمدي نژاد به اين شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحيم
 
اللهم عجل لوليك الفرج و العافيه و النصر و اجعلنا خير انصاره و اعوانه المستشهدين بين يديه
 
برگزاري پنجمين كنفرانس بين المللي صنعت CNG حكايتگر فراز علم و توسعه صنعت ايران عزيز است كه اين نيز با همت و خودباوري ملي خصوصا ايمان راسخ و اعتقاد مستحكم جوانان برومند ما تحقق يافته است.
 
بي ترديد جمهوري اسلامي ايران عليرغم تحريم هاي گسترده دشمنان، با اتكا به دانش بومي و سرمايه انساني خود توانسته است پيشرفت هاي قابل توجهي را در عرصه هاي مختلف تحصيل نمايد. در اين گسترده غرور آفرين و جهش بنيادين، صنعت CNG نيز همچون ساير بخش هاي صنعتي دانش بنيان به موفقيت هاي بزرگي نائل آمده است كه هم اكنون از جمله كشورهاي پيشرو در صنعت مذكور به شمار مي آييم.
 
توفيقات روز افزون اين صنعت مهم و تاثيرگذار، مرهون تلاش هاي شبانه روزي، وفاق و همدلي همه سازمان هاي دولتي و نهادهاي خصوصي و ساير متخصصان اين بخش بوده كه موجب تقدير و تشكر فراوان است.
 
اينجانب از كليه دست اندركاران اين طرح ملي انتظار دارم با اهتمام بيشتر، به ويژه در سال توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني، ضمن حفظ دست آوردها و افزايش كيفيت عرضه خدمات در بخش CNG از طريق تدوين استانداردهاي لازم، انجام بازرسي ها و نظارت هاي مستمر و به موقع، نسبت به ارتقاء دانش فني مبادرت نموده تا با تداوم اين مجاهدت سترگ علمي و عملي، همچون گذشته موجبات ياس و نااميدي دشمنان و افتخار و سرور دوستان را فراهم سازند.
 
اميد است با تلاش بي وقفه، عالمانه و شجاعانه، راه ترقي و تعالي كشور به سرعت طي گردد و ملت ما بيش از پيش بر بام عزت جهان بدرخشند. به تحقيق كه ايرانيان سرافراز، شايسته فتح و ظفر در تمام ميادين بين المللي مي باشند.
 
اينجانب ضمن قدرداني از زحمات و اقدامات ارزنده متوليان برگزاري اين كنفرانس، سعادت و مزيد توفيقات همه عزيزان خصوصاً ميهمانان و شركت كنندگان ارجمند را از خداوند سبحان مسئلت
 
مي نمايم.
 
محمود احمدي نژاد
 
رئيس جمهوري اسلامي ايران

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار