شهرکرد /

آغاز عملیات اجرایی منطقه نمونه گردشگری بازفت با حل مشكلات محلی

فرماندار شهرستان كوهرنگ در نشست كارگروه گردشگری استان چهارمحال و بختیاری، حل مشكلات محلی را شرط آغاز عملیات اجرایی منطقه نمونه گردشگری بازفت این شهرستان عنوان كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

یداله خالدی افزود: مردم بخش بازفت با سرمایه گذار این منطقه نمونه گردشگری برای واگذاری زمین مشكل دارند و مسئولان محلی برای رفع این مشكل رایزنی می كنند.

وی با بیان اینكه این طرح گردشگری جزء طرح های نمونه كشوری است، ادامه داد: بخش خصوصی فاز اول این طرح را در زمینی به مساحت 65 هكتار و كل پروژه را در 130 هكتار با سرمایه 880 میلیارد ریال اجرا می كند.

خالدی افزود: در این طرح، تمام زیرساخت های گردشگری از قبیل جاده، اقامتگاه، سوییت های گردشگری و واگذاری زمین برای ساخت ویلاهای استیجاری، فروشگاهای عرضه سوغات محلی و امكانات رفاهی و بهداشتی پیش بینی شده است.

وی یادآور شد: شورای‌‌عالی شهرسازی و معماری ایران نیز طرح جامع منطقه نمونه گردشگری بازفت را كه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان چهارمحال و بختیاری به تصویب رسیده، مورد بررسی نهایی قرار داده است.

شهرستان کوهرنگ، از شهرستان های هفتگانه استان چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن ( شهر چلگرد ) در فاصله 85 کیلومتری شهرکرد ( مرکز این استان ) واقع گردیده است.

بخش بازفت در شهرستان كوهرنگ با دو گونه آب و هوای متفاوت كوهستانی و گرم، یكی از كم نظیرترین جاذبه های طبیعی ایران به شمار می رود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.