مازندران /

افزایش نیافتن حقوق کارمندان ، برخلاف قانون

نماینده مردم آمل از گزینشی عملکرکردن بانک ها در وصول نکردن و برنامه نداشتن تعدادی از این بانک ها در بازپرداخت بدهی های بانکی به شدت انتقاد کرد.

یوسفیان ملا در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: معوقات بانکی کشور حدود 50 هزار میلیارد تومان است و مجلس درصدد است تا فکری اساسی کند تا این بدهی ها که چرخه اقتصادی کشور را شکل می دهد، هرچه سریعتر به بانک ها برگشت داده شود.

وی با بیان اینکه تا زمانی که معوقات به بانک ها برگشت داده نشود، آنها توان اعطای تسهیلات جدید را نخواهند داشت، افزود: باید اهتمام ویژه ای از سوی بانک ها ومسئولان زیربط کشوری در راستای برگشت معوقات بانکی وجود داشته باشد.

نماینده مردم آمل در مجلس با اشاره به اینکه افزایش نیافتن حقوق کارمندان برخلاف قانون عمل می شود، تصریح کرد : در قانون برنامه پنجم و در قوانین متعدد آمده که حقوق کارکنان باید براساس نرخ تورم باشد و تشخیص نرخ تورم توسط شاخص های بانک مرکزی می باشد ولی افزایش حقوق کارکنان دولت متناسب با نرخ تورم نیست.

یوسفیان ملا گفت : تنها کسانی که در تورم زیان می بیند افرادی هستند که دارای درآمد ثابت هستند که متاسفانه خلاف قانون این افزایش حقوق در کشور اتفاق نمی افتد./س

برچسب ها: افزایش ، حقوق ، برخلاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.