سرمربی تیم کشتی آزاد ثامن الحجج(ع) سبزوار گفت: شایستگی شکست تیم پرسپولیس جویبار را در لیگ برتر داشتیم.

محسن کاوه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: در حالی هفته نخست از دوربزگشت لیگ برتر میزبان پرسپولیس جویبار بودیم که هر دوتیم با دو پیروزی و یک شکست شرایط یکسانی داشتند.

وی بابیان این که برای شکست تیم پرسپولیس برنامه داشتیم ادامه داد: حدود دو هفته در سبزوار اردوی مشترک داشتیم تا دور برگشن را با پیروزی آغاز کنیم که خوشبختانه توانستیم با شایستگی به این مهم برسیم.

کاوه در مورد عملکرد شاگردانش اظهار داشت: تمامی بچه ها نکاتی را که به آنها گفته بودیم در کشتی های خود رعایت کردند اما متاسفانه مصطفی آقا جانی و عرفان امیری آن طور که انتظار داشتیم ظاهر نشدند.

وی درباره پیروزی تیم فردین معصومی مقابل کمیل قاسمی گفت: فردین با توجه به شکست در دور رفت انگیزه بسیار بالایی برای پیروزی داشت و با اقتدار قاسمی را از پیش رو برداشت.

سرمربی تیم کشتی آزاد ثامن الحجج(ع) در پاسخ به این سوال که چقدر به قهرمانی امیدواراست گفت: در شرایط فعلی بیشتر از هر چیز به فکر صعود به مرحله بعدی و رسیدن به فینال هستیم و پس از آن با بهترین ترکیب به دنبال تکرار عنوان قهرمانی سال گذشته  خواهیم بود.
 
در پایان هفته نخست از دور برگشت لیگ برتر کشتی آزاد ثامن الحجج(ع) سبزوارمیزبان پرسپولیس جویبار بود و توانست این تیم را با نتیجه 5 بر 2 شکست دهد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار