ریاست دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی:

تعامل فرهیختگان حوزوی و دانشگاهی از اولویت هاست

تعامل فرهیختگان حوزوی و دانشگاهی با محوریت شکوفایی جوامع از علل اصلی ارتقاء مجامع علمی و از اولویت ها محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران: سید علی حسینی ریاست دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در روز وحدت حوزه و دانشگاه افزود: ا گر در ابعاد شخصیتی فردی فرهیخته و حوزوی مانند دکتر مفتح بنگریم ، خواهیم دید که به شخصیت ایشان با نگاه اعتقادی عمیق و علمی که برخاسته از دانشگاه بود تاثیر بسزایی در جامعه داشتند.

وی در ادامه سخنان خود را اشاره به کلام بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند؛ دانشگاه مبدا همه تحولات است، گفت: اهمیت دانشگاه ها و وحدت حوزه و دانشگاه امری خطیر تلقی می شود برآنیم در نقش دانشگاه و در مدیریت کلان جامعه که بر کسی پوشیده نیست تعامل هر چه بیشتر جامعه روحانیت سبک زندگی اسلامی با هویتی اسلامی ایرانی را برای دانشجویان امروز که بعد از فارغ التحصیل در تمام نقاط کشور موثر هستند، تبیین کنیم.

ریاست دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: با بهره گیری از نظرات روحانیون در گروه های معارف و دفتر نهاد مقام معظم رهبری که نظراتی دانشی و برخاسته از بینش و علم روز دارند به حوزه های علوم انسانی توجه خاص شده است.

سید علی حسینی در ادامه افزود: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری و دغدغه ایشان نسبت به مباحث علوم انسانی ، علوم انسانی نیازمند تحقق و نوآوری است و امیدواریم با حضور اساتید متعهدو فرهيخته و تعامل با حوزویان بیش از پیش در انجام اين مقوله موثر واقع شويم.

ریاست دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی همچنین افزود: امیدواریم استمرار تشکیل شوراهای مشورتی دانشجویی و نشست های هم اندیشی اساتید و نخبگان و دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه بیانگر بخشی از وحدت حوزه و دانشگاه در این دانشگاه است.

وی در پایان گفت: امید داریم متولیان فرهنگی و اساتید حوزوی در دانشگاه که در بخش نظارت موثر هستند بیش از پیش جامعه دانشگاه را از نظرات خود بهره مند سازیم./ع2
برچسب ها: دانشگاه ، فرهیخته ، حوزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.