سرلشکر جعفري عنوان کرد

سپاه پاسداران الگويي مناسب براي اسلامي شدن دستگاه‌هاي کشور

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: در حال حاضر هيچ دستگاهي نمي‌تواند ادعا کند که به صورت کامل اسلامي شده است، بلکه همگي دستگاه‌هاي کشور در مسير اسلامي شدن قرار دارند و سپاه پاسداران نيز با هدف کمک به پيشرفت انقلاب و عبور از مراحل مختلف، سعي دارد که الگوي مناسبي براي ساير دستگاه‌ها در زمينه اسلامي شدن باشد.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سرلشکر محمدعلي جعفري در همايش مديران حقوقي سپاه پاسداران، اظهار داشت: سپاه وظيفه پاسداري از انقلاب را بر عهده دارد و امروز انقلاب اسلامي بيش از هر زمان ديگريمحتاج عمق‌بخشي به ابعاد ارزشي خود است.

فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکيد بر شتاب در حرکت انقلاب اسلامي تصريح کرد: انقلاب اسلامي اکنون گفتمان بخش عظيمي از جهان اسلام شده است و رسالت ما در کانون اين انقلاب خطيرتر و سنگين‌تر است.

وي افزود: پاسداري از انقلاب حد و مرز ندارد و بايد همه احساس تکليف کنند و در همه سطوح به وظايف خود عمل کنند تا اهداف انقلاب اسلامي محقق شود.

سرلشکر جعفري با بيان اينکه سپاه ماموريت‌هاي متنوعي در ابعاد فرهنگي، سياسي و اجتماعي بر عهده دارد، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي هرگونه تهديد عليه انقلاب را پيشگيري و براي مقابله با آن برنامه ريزي مي‌کند؛ اين نهاد با برعهده داشتن اين وظيفه خطير بايد از پيشروندگي و پيشبرندگي انقلاب دفاع کند.

وي تصريح کرد: سپاه پاسداران بايد متناسب با پيشرفت انقلاب، تجديد نظر اساسي در همه بخش‌هاي خود به عمل بياورد تا بتواند نقش خود را براي پاسداري از انقلاب، به روز و متناسب با اهداف آن تبيين کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بيان اينکه سپاه پاسداران بايد توجه زيادي به دفاع از حقوق مردم و همچنين حقوق داشته باشد، افزود: در برخي از مقاطع، مشاهده مي‌شود که عده‌اي مي‌خواهند به هر قيمتي از حقوق سپاه دفاع کنند، در صورتي که اين درست نيست. سپاه بايد از ارزش‌هاي انقلاب دفاع کند.

سرلشکر جعفري با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري درباره اجراي عدالت گفت: مبناي اسلام دفاع از حق است و پاسداري از اسلام نيز همان دفاع از حق است، سپاه پاسداران نيز در اين مسير حرکت خواهد کرد و اگر مي‌خواهيم به اهدافمان دست يابيم بايد به درستي، وظايفمان را انجام دهيم.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: در حال حاضر هيچ دستگاهي نمي‌تواند ادعا کند که به صورت کامل اسلامي شده است، بلکه همگي دستگاه‌هاي کشور در مسير اسلامي شدن قرار دارند و سپاه پاسداران نيز با هدف کمک به پيشرفت انقلاب و عبور از مراحل مختلف، سعي دارد که الگوي مناسبي براي ساير دستگاه‌ها در زمينه اسلامي شدن باشد و اين همان انتظاري است که رهبر معظم انقلاب از سپاه پاسداران دارند.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: سپاه ، دفاع ، انقلاب ، پاسداری ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار