تبریز/

تأکید نماینده مجلس بر توسعه کمی و کیفی دانشگاه پیام نور واحد اهر

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، بر توسعه کمی و کیفی دانشگاه پیام نور واحد اهر تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، عباس فلاحی باباجان، در همایش راهکارهای پیشگیری از اعتیاد در دانشگاه پیام نور واحد اهر، افزود: دانشگاه پیام نور در شهرستان اهر تنها دانشگاه دولتی است که وضع موجود قابل قبول نیست بلکه باید به جایگاه واقعی خود که بیش از این است برسد تا هم پای سایر مراکز آموزش عالی و حتی بالاتر از آنها باشد.

وی، از مسئولان کشوری و استانی خواست از لحاظ توسعه ساختمان و افزایش رشته ها در مقاطع کارشناسی ارشد و بالاتر به دانشگاه پیام نور واحد اهر عنایت ویژه ای داشته باشند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، امنیت در کشور را اساسی ترین شاخص توسعه دانست و افزود: اگر امنیت در جامعه حاکم نباشد توسعه مفهومی نخواهد داشت.

وی، خاطرنشان کرد در کنار امنیت برای رسیدن به توسعه پایدار در کشور باید استفاده برابر از امکانات، تلاش در مسئولیت ها، استفاده از علم، تخصص گرایی و رعایت منافع ملی مدنظر باشد.

فلاحی باباجان، با اشاره به نقش نیروی انتظامی در مبارزه با اعتیاد و جلوگیری از ورود موادمخدر به کشور و تقدیم چندین شهید در این مبارزه افزود: دشمنان نظام اسلامی برای جلوگیری از توسعه کشور در زمینه های مختلف علمی، اقتصادی و غیره دست به هر کاری می زنند که یکی از این کارها ورود مواد مخدر است که باید در کنار مبارزه با این بلای خانمان سوز، در برابر توطئه های دشمنان هوشیار باشیم تا به اهداف شوم و پلیدشان نرسند.

در این همایش، کارشناس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی استان آذربایجان شرقی، یکی از راه های کشانده شدنن جوانان به سوی اعتیاد را دوستان ناباب اعلام کرد.

یاسینی، گفت: در کنار مبارزه با اعتیاد، خانواده ها، مدارس و دانشگاه ها نیز باید با آگاه سازی جوانان جلوی آنها را در کشانده شدن به سمت اعتیاد و مصرف مواد مخدر بگیرند. /س

 

برچسب ها: تاکید ، توسعه ، کیفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.