آيت الله ممدوحي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"الباطل يموت به ترک ذکره" را درباره برخي افراد و جريان‌ها عملي کنيم

عضو شوراي مرکزي جامعه مدرسين حوزه علميه قم با بيان اينکه برخي از چهره‌هاي سياسي با بيان حرف‌هايي خلاف واقع و غلط به دنبال مطرح شدن در افکار عمومي هستند، گفت: با افرادي از اين قبيل و جريان‌هاي منتسب به آنها بايد بر مبناي "الباطل يموت به ترک ذکره" عمل کرد.

آيت الله محمدحسن ممدوحي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره ادعاي يکي از نمايندگان مجلس ششم شوراي اسلامي در رسانه‌اي اصلا‌ح‌طلب مبني براينکه "عدم آرامش در مجلس ششم به دليلي بيان و دفاع از حق بود"، اظهار داشت: اين فرد کسي نيست که تحليل‌هايش مفيد و قابل اعتنا باشد،‌ بنابراين نمي‌توان روي حرف‌هايش بحث کرد.

وي با اشاره به اينکه اين فرد مدتي در مجلس بوده است و سياستمدار نيست، عنوان کرد:‌ "الباطل يموت به ترک ذکره"‌ يعني "اگر باطل را رهايش کني مي‌ميرد"؛ با افرادي از اين قبيل و جريان‌هاي منتسب به آنها بايد اين چنين برخورد کرد.

آيت الله ممدوحي درباره عملکرد مجلس ششم اظهار داشت: سال‌هاي بسياري از مجلس ششم گذشته است؛ طي اين سال‌ها ماهيت آن مجلس و نمايندگانش که بسياري از آنها به دامان دشمن متواري شدند، براي همگان روشن است.

عضو شوراي مرکزي جامعه مدرسين حوزه علميه قم ضمن اشاره به اينکه در مجلس ششم حرف‌هاي غلط بسياري زده شد،‌ تاکيد کرد: اين فرد نيز همچون همکاران خود حرف غلطي را مطرح کرده است.

آيت الله ممدوحي دراينباره به رسانه‌ها توصيه کردند به افرادي از اين مسلک بها ندهند چرا که دقيقا هدف آنها از طرح چنيين مسائلي در رسانه‌ها مطرح شدن در افکارعمومي جامعه است.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار