الفت مدير اجرايي بخش تجلي اراده ملي جشنواره فيلم فجر:

برای 180 وزارتخانه، سازمان و مؤسسه دعوت نامه مشاركت ارسال شده است

تاكنون برای 180 وزارتخانه، سازمان و مؤسسه دعوت نامه مشاركت ارسال شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي سي و يكمين جشنواره بين المللي فيلم فجر؛ سیدعلی الفت مدير اجرايي بخش تجلي اراده ملي جشنواره فيلم فجر با اعلام اين خبر افزود: پس از انتشار فراخوان بخش تجلي اراده ملي در سایت جشنواره، تاكنون برای 180 وزارتخانه، سازمان، نهاد، مؤسسه و کانون دعوت نامه ارسال شده است که تاکنون تعدادي از وزارتخانه ها، سازمانها و نهادهای جهت حضور و مشارکت در این بخش اعلام آمادگی كردند و داوران خود را معرفی نمودند.
وي ادامه داد: خوشبختانه از تمامی قوای سه گانه و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سازمان ها و نهاد ها در این بخش شرکت کرده اند.
 مدير اجرايي بخش تجلي اراده ملي جشنواره فيلم فجر اظهارامیدواری کرد: تا فرصت باقیمانده، شاهد حضور تعداد بیشتری از وزارتخانه ها، سازمانها و نهادها در اين بخش باشیم.
الفت گفت: 17 سازمان و نهاد تاكنون متقاضي شرکت  در بخش تجلي اراده ملي جشواره شده اند.
وي اضافه کرد: با مذاکرات و پی گیری های انجام شده توسط دبیرخانه"تجلی اراده ملی"سازمانها و نهادهای ديگري هم درحال بررسی و تأمین بودجه برای جوایز و معرفی داوران خود هستند که انشااله به جمع 17 سازمان و نهاد متقاضي اضافه خواهند شد.
وی تصريح كرد: هدف از برگزاری این بخش از جشنواره فیلم فجر، صرفا" داوری و اهدای جایزه نیست بلکه فراهم آوردن زمینه ای برای تعامل بین دستگاههای اجراي کشور با سینماگران است که امید است در نهایت شاهد حمایت همه جانبه سازمانها و نهادها در جهت رونق سینمای ملی و متعالی کشور در راستای حمایت از تحقیق و نگارش فیلمنامه های سینمایی، مشارکت در تولید فیلم های سینمایی و حمایت در زمان اکران و نمایش فیلم ها باشیم.
گفتني است؛ سازمان سینمایی کشور، مقارن با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، سی و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را در قالب مسابقه سینمای ایران و جهان از تاریخ 12 لغایت 22 بهمن ماه 1391 به دبيري محمدرضا عباسيان برگزار می‏نماید. /ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.