در جلسه غيرعلني صورت گرفت

موافقت مجلس با پيشنهاد توكلي مبني بر تشكيل كميته‌اي براي ديدار با رئيس‌جمهور/ پيشنهاد ارسال نامه به مقام معظم رهبري نيز مطرح شد

مجلس با پيشنهاد توكلي در جلسه غيرعلني مبني بر تشكيل كميته‌اي علمي متشكل از نمايندگان جهت ديدار با رئيس‌جمهور براي جمع‌آوري وجه نقدي از ميان مردم تا پايان سال 91، موافقت كرد.

عبد‌الوحيد فياضي نماينده مردم مازندران در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران ضمن تشريح جزئيات جلسه غيرعلني امروز(سه‌شنبه 5 ديماه) گفت: در جلسه امروز توضحاتي از سوي كارشناسان مركز پژوهش‌ها و نمايندگان دولت پيرامون اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها ارائه شد.

وي در ادامه تصريح كرد: در اين جلسه همچنين به نقاط ضعف و قوت بودجه‌ريزي در سال 92 اشاره شد كه احمد توكلي نيز مباحثي پيرامون اجراي غلط فازاول هدفمندي يارانه‌ها از سوي دولت را مطرح كرد.

اين عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس به اظهارات توكلي در صحن غير علني مجلس اشاره كرد و افزود: از نظر اين نماينده تهران، بايد فضاي كسب و كار را براي مردم بيشتر كرد تا خود به ثروت دست يافته و به دولت ماليات دهند نه اينكه دولت به مردم پول دهد.

فياضي  خاطرنشان كرد: توكلي در ادامه سخنان خود به لزوم تشكيل كميته‌اي علمي متشكل از نمايندگان جهت ديدار با رئيس‌جمهور اشاره كرد كه تا پايان سال 91 وجه نقدي را از ميان مردم جمع كنند تا آثار تورمي كمتر و گراني نيز از ميان مردم رخت بربندد كه مجلس نيز با اين پيشنهاد موافقت كرد.
 
نماينده مردم مازندران همچنين از پيشنهاد جمعي از نمايندگان مبني بر ارسال نامه به مقام معظم رهبري خبر داد و گفت: پيش از اتمام سال 91 براي جلوگيري از تورم اقتصادي بيشتر، بهارستاني‌ها تصميم گرفتند نامه‌اي به معظم‌له بفرستند تا ايشان منويات و تصميمات موردنظر خود را براي بهبود اين شرايط اتخاذ نمايند.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: مجلس ، توکلی ، جلسه ، علنی ، یارانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار