ترقي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

مطرح شدن پيشنهاداتي براي تيم همراه رئيس‌جمهور آتي/ نظر جبهه پيروان درباره ائتلاف 1+2

عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي گفت: جبهه پيروان ائتلاف 1+2 را در راستاي ايجاد وحدت در جريان اصولگرايي تلقي مي‌کند و اميدورايم با اضافه شدن ساير نامزدها به اين ائتلاف به کانديداي واحدي در انتخابات آتي برسيم.

حميدرضا ترقي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره تيم همراه رياست جمهوري حزب موتلفه اسلامي اظهار داشت: درباره اين تيم تاکنون پيشنهادات زيادي مطرح شده است اما براي اجراي اين پيشنهادات بايد تعيين شاخصه‌هاي رئيس‌جمهور آتي نهايي شود تا با توجه به آن بتوانيم پيشنهادات مطرح شده را مورد ارزيابي قرار دهيم.
 
عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي در ادامه به ارزيابي ائتلاف 1+2 پرداخت و گفت: جبهه پيروان اين ائتلاف را در راستاي ايجاد وحدت در جريان اصولگرايي تلقي مي‌کند و اميدورايم با اضافه شدن ساير نامزدها به اين ائتلاف به کانديداي واحدي در انتخابات آتي برسيم.
 
لازم به ذکر است که چندي پيش حداد عادل، محمدباقر قاليباف و علي‌اکبر ولايتي ائتلافي را تحت عنوان 1+2 تشکيل دادند که حداد عادل روز گذشته در حاشيه همايش جبهه پايداري درباره اين ائتلاف گفت: اين ائتلاف تلاشي براي ايجاد وحدت در ميان اصولگرايان است و فهرست بسته‌اي نيست بلکه زمينه براي پيوستن ساير کانديداها اصولگرا به آن فراهم است.
 
انتهاي پيام/
 
 
 
 
برچسب ها: ترقی ، موتلفه ، تیم ، پیشنهاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار