دريادار سياري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تمام توان نيروي دريايي را در رزمايش تخصصي ولايت 91 به کار مي‌گيريم

فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران با اشاره به استفاده از همه توان نيروي دريايي در رزمايش تخصصي ولايت 91 گفت: ما هر تواني اعم از موشکي، زير دريايي، سطحي و پروازي را در اين رزمايش به کار مي‌گيريم.

امير دريادار حبيب الله سياري در گفتگو با خبرنگار دفاعي- امنيتي باشگاه خبرنگاران با اشاره به رزمايش تخصصي ولايت 91 اظهار داشت: ما تعدادي از زيردريايي‌ها، ناوشکن‌ها، ناوهاي موشک‌انداز، پروازي‌ها و تيپ‌ها را در اين رزمايش به کار مي‌گيريم، البته استعداد تجهيزات و نيروها را به صورت شفاف و عددي نمي‌توانم بگويم،‌ چرا که اين موضوع جزء اسرار خودمان است.

وي افزود: ما هر تواني که در نيروي دريايي اعم از توان موشکي، زير دريايي، سطحي، پروازي و ديگر توان‌ها وجود دارد را در رزمايش تخصصي ولايت 91 به کار مي‌گيريم.

فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي در خصوص ساير توانمندي‌هاي اين نيرو گفت: مراحل ساخت ناوشکن جماران 2 نيز در حال پيشرفت بوده و مسيري رو به جلو را طي مي‌کند.

دريادار سياري با اشاره به اهميت پهپادهاي بومي در افزايش توان دفاعي نيروي دريايي ارتش تصريح کرد: پهپاد از جمله ابزارهاي کار ما بوده و ما در مقياس‌هاي مختلف، پهپادهايي داريم که از آن‌ها استفاده مي‌کنيم و در اين زمينه پيشرفت بسياري داشته‌ايم.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: سیاری ، ارتش ، رزمایش ، پهپاد ، دریایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار