کرمانشاه/سخنگوی کمیسیون حقوق بشر کانون وکلای دادگستری استانهای کرمانشاه و ایلام

اهدای نخستین «تندیس مهر» به پرویز پرستویی

کمیسیون حقوق بشر کانون وکلای دادگستری استانهای کرمانشاه و ایلام امسال نیز مانند سالیان پیش مراسمی در بزرگداشت روز جهانی حقوق بشر در روز هجدهم دی ماه برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

سخنگوی کمیسیون حقوق بشر کانون وکلای دادگستری استانهای کرمانشاه و ایلام از برگزاری بزرگترین و باشکوه ترین مراسم حقوق بشر کشور در کرمانشاه خبر داد.

اکبری گفت: در روز 18 دی ماه سالجاری مراسم بزرگ اهدای جوایز حقوق بشری کشور در محل تالار انتظار کرمانشاه برگزار و نخستین «تندیس مهر» به پرویز پرستویی اهدا می شود.

دبیر کمیسیون حقوق بشر این کانون وکلا، گفت: دکتر جمشید ممتاز استاد برجسته ی حقوق بین الملل و رییس پیشین کمیسیون حقوق بین الملل سازمان ملل متحد برای شرکت در این مراسم دعوت شده اند و به عنوان سخنران اصلی به ایراد سخنانی خواهند پرداخت.

سخنگوی کمیسیون حقوق بشر کانون وکلای دادگستری استانهای کرمانشاه و ایلام در خصوص دلیل انتخاب این دو نفر، گفت: پرویز پرستویی به خاطر کمک های انساندوستانه در جریان زلزله ی آذربایجان و بهمن پرورش به خاطر اشتغال همیشگی به فعالیتهای انساندوستانه (غریق نجات در آب های آزاد کشور) برگزیده شده اند.

همچنین جوایز دیگری نیز توسط کمیسیون تصویب شده است که مشتمل است بر؛ لوح سپاس دوست، کوشا، یار و رهنما است که به افراد واجد شرایط که امتیاز لازم را کسب کنند، اهدا خواهد شد و از این نظر تفاوتی میان وکیل و غیروکیل وجود ندارد./ب

 

 

برچسب ها: کرمانشاه ، حقوق ، کانون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.