باهنر در میزگرد جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبري:

مشايي گزينه اصلي دولت براي انتخابات رياست جمهوري است/ براساس تکليف شرعي کانديدا نمي‌شوم

دبير کل جامعه اسلامي مهندسين گفت: مشايي، الهام ونيکزاد از گزينه‌هاي دولت براي انتخابات رياست جمهوري سال آينده هستند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، محمدرضا باهنر دبير کل جامعه اسلامي مهندسين در همايش جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبري با اشاره به تشکيل جلسات جبهه پيروان به منظور انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي شهر گفت: اين است که اصولگرايان در انتخابات رياست جمهوري سال آينده به يک کانديداي واحد برسند لذا با توجه به فعاليتي که اصلاح طلبان و جريان انحرافي براي انتخابات شوراي شهر شروع کرده‌اند انتظار مي‌رود که اصولگرايان در راستاي ورود به انتخابات شوراها گام‌هاي موثري بردارند.

وي افزود: از تشکل‌هاي استاني جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبري تقاضا داريم که در راستاي ورود به انتخابات شوراي شهر با تشکل‌هاي اصولگرايي چون رهپويان، ايثارگران و جبهه پايداري فعاليت‌هاي گسترده‌اي را داشته باشند.

دبير کل جامعه اسلامي مهندسين درباره اجراي فاز دوم هدفمند کردن يارانه‌ها گفت: در شرايط فعلي امکان عملي کردن اين موضوع در سال 91 وجود ندارد و در سال 92 نيز معلوم نيست اجرا شود.

باهنر درباره وعده‌هاي رئيس جمهور در مصاحبه تلويزيوني خود به مردم گفت: رئيس جمهور درباره پرداخت چند برابر يارانه‌هاي نقدي به مردم خبر داد در صورتي که اين موضوع به هيچ وجه امکان پذير نخواهد بود.

دبير کل جامعه اسلامي مهندسين درباره تعداد کانديداهاي اصولگرا براي انتخابات رياست جمهوري اظهار داشت: در حال حاصر بيش از 40 نفر براي انتخابات رياست جمهوري از طرف جريان اصولگرا مطرح هستند که در اين بين نام چهره‌هايي چون قاليباف، ولايتي، حداد عادل، متکي، پورمحمدي و آل اسحاق به چشم مي‌خورد اما هيچ چيز مشخص نيست.

وي درباره حضور خود در انتخابات آينده رياست جمهوري گفت: بنده احساس تکليف شرعي مي‌‌کنم و از اين روبه طور حتم در انتخابات رياست جمهوري کانديد نخواهم شد.

باهنر اظهار داشت: در ميان اصلاح طلبان حضور چهره‌هايي چون عارف‌، شريعتمداري، جهانگيري و سعيدي‌کيا براي انتخابات رياست جمهوري سال آينده وجود دارد اما هنوز در اين جريان نيز تفاهمي براي معرفي يک نامزد واحد صورت نگرفته است.

دبير کل جامعه اسلامي مهندسين درباره کانديداي احتمالي دولت براي انتخابات رياست جمهوري آينده گفت:‌ با توجه به احکامي که حضور مشايي و چهره‌هايي چون الهام و نيکزاد از سوي دولت براي انتخابات مطرح است اما نکته قابل توجه اين است که با توجه به احکام صادره از سوي احمدي‌نژاد براي مشايي بخشي از ظهور که رئيس جمهور آن را مطرح کرده بود اتفاق افتاده است که اين موضوع در جاي خود قابل توجه است.

وي تصريح کرد: ساز و کار 1+2 که از سوي برخي از نامزدهاي انتخابات از جمله ولايتي، حداد و قاليباف مطرح شده است به معناي تجميع نظر اصولگرايان نيست.

انتهای پیام/
پ2

برچسب ها: باهنر ، انتخابات ، کاندید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار