سردار وحيدي:

روزهاي پر التهابي در انتظار جهان است

وزير دفاع با بيان اينکه روزهاي پرالتهابي را در جهان، پيش رو داريم و در تمامي حوزه‌ها نبرد بين حق و باطل وجود دارد، به فتنه سال 88 اشاره کرد و گفت: افرادي که در ابتدا از حقوق ملت دم مي‌زدند با سر دادن شعار "‌نه غزه، نه لبنان" باعث سوء‌استفاده رژيم صهيونيستي شده، مسجد خدا را به آتش‌ کشانده و حتي در راستاي جريان‌سازي تبليغاتي به قتل دست زدند که اين دستورالعمل‌ها در اسناد آمريکايي‌ها مطرح شد.

به گزارش خبرنگار دفاعي ـ امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار احمد وحيدي صبح امروز در دومين همايش سراسري بهبود و تعالي فرهنگ سازماني وزارت دفاع و گراميداشت سالروز حماسه 9 دي، اين روز را روز نا اميدي طمعکاري‌هاي دشمن از دين اسلام خواند و اظهار داشت: تمامي لحظات انقلاب ما سرشار از عبرت است و بررسي وقايع حادثه‌اي مانند 9 دي مي‌تواند بسيار عبرت آموز باشد.

وي 9 دي را قطعه‌اي تاثيرگذار در تاريخ انقلاب اسلامي دانست و افزود: در طول انقلاب، جداي افرادي که با تفکر مارکسيستي به جنگ انقلاب آمدند افرادي هم با پوشش اسلام با انقلاب جنگيدند.

وزير دفاع ادامه داد: برخي ليبرال‌ها و افرادي که ادعاي مسلمان بودن داشتند با جملاتي مانند اينکه امام(ره) تندرو است يا جمهوري اسلامي نمي‌تواند در اين عصر واقعيت پيدا کند به دنبال اين بودند که کشور را به آمريکايي‌ها بسپارند.

سردار وحيدي اضافه کرد: برخي ديگر مانند منافقين که در ابتدا با شعارهاي مبارزه با امپرياليسم و حمايت از انديشه اسلامي به ميدان آمده بودند نيز به انقلاب اسلامي، تهمت همکاري با قدرت‌هاي جهاني را زدند و در نهايت، خود در پناه استعمارگران بزرگي مانند آمريکا و صدام قرار گرفتند.

وي در ادامه گفت: گروهي نيز که به ظاهر شاگردان امام(ره) قلمداد مي‌شدند و خود را با انقلاب نشان مي‌دادند، باعث سو استفاده بيگانگان شده حتي در کسوت مرجعيت براي ترور امام(ره) نقشه کشيدند و برخي هم با همين ظاهر، مستقيما روبروي امام ايستاده و در حادثه خرداد 88 واقعيت خود را نشان دادند، اما تمامي اين گروه‌ها و افراد در نهايت مورد حمايت آمريکا و غرب قرار گرفتند.

وزير دفاع با اشاره به حوادث فتنه 88 اظهار داشت: آمريکا و مرتجعين منطقه با صراحت از فتنه‌گران حمايت کردند و باعث درس عبرت بزرگي در انقلاب اسلامي براي برخي افراد شدند.

سردار وحيدي تصريح کرد: در حوادث منجر به 9 دي، صحنه‌هاي زيبايي از درک و بصيرت افراد و صحنه‌هاي غم‌انگيزي از به دام افتادن عده‌ معدودي به دليل جهالت‌شان نمايان شد.

وي تاکيد کرد: اگر کسي بصيرت را بشناسد، باطل به او راه نخواهد يافت و بي بصيرت‌هايي که در دام صيادان حرفه‌اي افتادند مانند همان قوم بني اسرائيل هستند که از سر بي‌بصيرتي گوساله پرست شدند؛ آيا آنها نديدند که انقلاب اسلامي، امام راحل و ملت فهيم ايران، راه‌گشاي افتخارات در جهان شده و مانند گوهري تابان باعث حذف استعمارگران بزرگ دنيا شده‌اند؛ آيا نمي‌دانستند ايران اکنون تکيه‌گاه مستضعفان جهان است؛ مگر اينها معجزات و آيات الهي نيستند.

وزير دفاع تصريح کرد: غربي‌ها از اينکه ايران در منطقه تبديل به قدرتي برتر شده است و بدون دخالت نظامي و از سر حق‌جويي به اين موفقيت‌ها رسيده و علي‌رغم تلاش‌ها و هزينه‌هاي سنگين آ‌نها پله‌هاي افتخار را طي مي‌کند نارحت هستند، لذا سعي کردند کينه‌هاي وجودشان را در حادثه فتنه خالي کنند.

سردار وحيدي ادامه داد: ترس از الگوگيري جهانيان از انقلاب اسلامي و زير بار حرف زور نرفتن جمهوري اسلامي باعث شد با وجود شرکت بيش از 40 ميليون نفر در انتخاباتي آشکار و مبرهن شدن دموکراسي در کشور، غرب دشمني را آغاز کرده و سعي کرد از اقتدار جمهوري اسلامي بکاهد.

وي تصريح کرد: استکبار جهاني با تصوري غلط، انقلاب جمهوري اسلامي ايران را با انقلاب‌هاي مخملي مقايسه کرده و سعي داشت به جايگاه مقتدرانه جمهوري اسلامي لطمه وارد کند و در اين راستا تعداد معدودي را به گمراهي کشيد که اين افراد با دشمنان رسمي دين، هم‌پيمان شده و پليدي‌هاي خود را به نمايش گذاشتند، اما در حقيقت آنها نشان دادند که اين افراد براي انقلاب کارساز نبوده‌اند و از طرفي مشخص شد که اين رفتارها تنها اذيت‌هاي کوچکي محسوب شده و نخواهد توانست به نظام جمهوري اسلامي ضربه بزند.

وزير دفاع با اشاره به سر دادن شعار «نه غزه نه لبنان» از سوي فتنه‌گران تصريح کرد: افرادي که در ابتدا از حقوق ملت دم مي‌زدند با سر دادن اين شعار باعث سوء استفاده رژيم صهيونيستي شده، مسجد خدا را به آتش  کشانده و حتي در راستاي جريان‌سازي تبليغاتي به قتل دست زدند که اين دستورالعمل‌ها در اسناد آمريکايي‌ها مطرح شد.

سردار وحيدي با بيان اينکه انقلاب اسلامي در باورهاي ديني و اعتقادات مردم ريشه دارد، خاطرنشان کرد: دشمنان با سه راهبرد ضربه زدن به رهبري،‌ انقطاع جوانان و تحريم اقتصادي، قصد آسيب زدن به انقلاب اسلامي را داشتند، اما محبوبيت رهبر انقلاب در سراسر جهان، بصيرت بالاي جوانان ايراني در حماسه‌هايي مانند 9 دي و  دور زدن تحريم‌ها،‌ توطئه چيني آنان را به شکست منجر کرد.

وي 9 دي را حادثه‌اي عبرت‌آموز  که انقلاب اسلامي ايران را عميق‌تر کرده خواند و افزود: جوانان، زنان و مردان، با شعور و شور نشان دادند که مي‌توانند چه اقتداري را رقم زدند و در حقيقت اين حماسه، درک، شعور، بصيرت و عشق به ولايت و انقلاب را در کشور عميق‌تر کرد.

وزير دفاع تصريح کرد: ملت ايران نشان دادند که به واقع، اهل کوفه نيستند، يعني درک کردند که بايد همواره از ولايت حمايت کنند تا به اقتدار و عزت دست يابند، همچنان که در طول 33 سال پس از انقلاب، حمايت از ولايت فقيه باعث شد هيچ‌گاه احساس ذلت و خواري نکنند؛ اما کساني که از انقلاب و ولايت فقيه جدا شدند، امروز به مزدوران جنايت‌کارترين افراد تبديل شده و انواع خفت و خواري را تحمل مي‌کنند.

سردار وحيدي حفظ حجاب و عفت بانوان را بالاترين افتخار براي انقلاب دانست و ادامه داد: امروز هر بانوي با حجاب ايراني، يک رمز افتخار و سربلندي براي کشور بوده که باعث رواج اين فرهنگ در جهان شده است.

وي با بيان اينکه روزهاي پرالتهابي را در جهان، پيش رو داريم و در تمامي حوزه‌ها نبرد بين حق و باطل وجود دارد، افزود: در مواجهه دشمنان با جمهوري اسلامي ايران، آنها تمام قواي خود را براي تحريم کشور به کار بردند، اما ملت ايران تحريم را به فرصت تبديل کرده و اقتصاد را به جريان انداختند و نشان دادند آخرين تير آنها بي اثر است.

وزير دفاع، بانوان ايراني را حاملان فرهنگ انقلاب اسلامي دانست و تصريح کرد: در بهبود فرهنگ سازماني، نقش بانوان بسيار موثرتر از مردان بوده و وجود يک بانوي عفيف در  عرصه‌هاي مختلفي چون تحقيقات، بسيار تاثيرگذارتر است که ان‌شاءالله بانوان در وزارت دفاع، همواره سردمدار بهبود تعالي فرهنگ سازماني خواهند بود.

سردار وحيدي در پايان خاطرنشان کرد: ان‌شاءلله بتوانيم در جمع‌هاي خود يکديگر را به ياد خداوند انداخته و اين امر را در تمامي عرصه‌ها نمود دهيم که بهبود دهندگان تعالي فرهنگ سازماني در حقيقت، لبيک‌گويان به مشارکين حماسه 9 دي و ادامه‌دهندگان راه اباعبدالله(ع) خواهند بود.

انتهاي پيام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار