حمید کارگر مشاور رسانه ای و تبلیغاتی شرکت سهامی فرش ایران شد

محمدرضا عابد (رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی فرش ایران) طی حکمی حمید کارگر را به عنوان مشاور رسانه ای و تبلیغاتی این شرکت برگزید.

به گزارشسرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران، محمدرضا عابد (رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی فرش ایران) طی حکمی حمید کارگر را به عنوان مشاور رسانه ای و تبلیغاتی این شرکت برگزید.
وی پیش از این با حکم معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران، "سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان توسعه تجارت ایران" بود که با پذیرش در مقطع تحصیلی دکترا از این سمت استعفا کرد.


حمید کارگر متولد مشهد و دانش‌آموخته رشته فرش در مقطع کارشناسی و علوم ارتباطات (روزنامه نگاری) در مقطع کارشناسی ارشد است و اکنون دانشجوی دکترای علوم ارتباطات است.

کارگر عضو پیوسته انجمن متخصصان روابط عمومی ایران است و همچنین عنوان "مدیر روابط عمومی و مشاور اطلاع رسانی مرکز ملی فرش ایران" به مدت 2 سال را در کارنامه خود دارد.

تألیف کتاب "از خاک تا خدا"، تألیف کتاب "نگاه کاربردی به دانش رسانه و ارتباطات" و عضویت در گروه گردآورندگان کتاب «آموزش دانشگاهی فرش؛ چالش‌ها و چشم‌اندازها» در کنار فعالیت روزنامه نگاری از دیگر سوابق اوست.

عابد در حکم خود همچنین از کارگر خواسته است تا نظارت بر فعالیت های روابط عمومی شرکت سهامی فرش ایران را نیز برعهده بگیرد.

گفتنی است شرکت سهامی فرش ایران به عنوان دیرپاترین شرکت فعال در حوزه هنر- صنعت فرش دستباف ایران نزدیک به 8 دهه است که در امر تولید، فروش وصادرات این محصول فعالیت دارد./عب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار