حسيني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عربستان بيت‌المال را خرج نابودي اسلام مي‌کند

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:‌ هزینه مستشاران خارجی و بذل و بخشش‌هایی که عربستان در رابطه با کشورهای غربی و اروپایی انجام می‌دهد وحمايت از کسانی که برعلیه اسلام و ملت‌های اسلامی در حال فعالیت هستند، قطعا از سوی ملت و جوانان دانشجو و تحصیلکرده عربستان پذيرفتني نيست.

سیدباقر حسینی نماینده زابل، زهک و هیرمند در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در رابطه با پیوستن دانشجویان عربستان به جمعیت معترض در این کشور گفت: عربستان یکی از بزرگترین کشورها از لحاظ صادرات نفت بوده به عنوان متولی دو جایگاه ارزشمند حرمین شریفین است اما درآمد خود را براي حل مشکلات درونی و خواسته‌های ملت و جوانانش و حمایت از اسلام صرف نمي‌كند.
 
وی افزود: حكام عربستان درآمدهاي خود را صرف حمايت از غرب و بر علیه جوامع اسلامی مي‌كنند و در حال حاضر بخش قابل توجهی از هزینه‌های عملیات تروریستی مخالفان در سوریه از سوی کشور عربستان تامین می‌شود.
 
حسینی در ادامه تصریح کرد:  جوانان عربستان درآمدهايي را كه عربستان در راستای جنگ طلبی هزینه می‌کند  حق مسلم خود می‌دانند و معتقدند حمايت از معارضين سوري و دشمنان اسلام به جز پايمال کردن حقوق مردم نيست.
 
دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:‌ هزینه مستشاران خارجی و بذل و بخشش‌هايی که عربستان در رابطه با کشورهای غربی و اروپایی انجام می‌دهد وحمايت از کسانی که برعلیه اسلام و ملت‌های اسلامی در حال فعالیت هستند، قطعا از سوی ملت عربستان و جوانان دانشجو و تحصیلکرده عربستان که حقشان ایجاد شرایط مطلوب برای خدمت به کشور و استخدام آنهاست مورد قبول نيست و به همين دليل ما شاهد اعتراضات از سوی آنها هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شرایط بوجود ‌آمده در عربستان بازتابی از موج بیداری اسلامی در منطقه است و مردم به این نتیجه رسیده‌اند که سیاستمداران عربستان لایق اداره کشور نیستند و اگر بخواهند به همین روند ادامه دهند قطعا مردم عربستان خاموش نمی‌مانند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: عربستان ، امریکا ، اروپا ، نفت ، کفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار