"جان مک کین" نامزد پیشین ریاست جمهوری آمریکا که از اوباما شکست خورد، به جای حمایت از میت رامنی، اشتباها از اوباما حمایت کرد.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، جان مک کین که در دور پیشین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از باراک اوباما شکست خورد، پس از پیروزی میت رامنی در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان در ایالت آیووا، از وی حمایت کرد؛ اما در سخنرانی که در جمع انتخاباتی رامنی شرکت کرده بود، گاف داد.

جان مک کین، گفت: من مطمئنم با رهبری و حمایت مردم آمریکا، اوباما می تواند باعث تغییر این کشور شود، ما به آمریکا اعتقاد داریم ما اعتقاد داریم که بهترین...؛ که در این زمان میت رامنی و شخصی دیگر به وی یادآوری کردند که باید می گفته رامنی؛ جان مک کین هم شرمسار شد و عذر خواهی کرد و گفت: رامنی، پرزیدنت رامنی.

مارک پریستون مدیر سیاسی سی ان ان در این باره، گفت: میت رامنی با چنین دوستانی به دشمن احتیاج ندارد. وی با اشاره به اینکه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در انتخابات مقدماتی آیووا خیلی به یکدیگر حمله کردند و اظهارات تندی علیه هم داشتند که این نوع تبلیغات باعث انتقادات بسیاری از مردم آمریکا شده بود، گفت: دقیقا این مورد به رابطه بین میت رامنی و جان مک کین برمی گردد.

میت رامنی و جان مک کین هم با یکدیگر دوست نیستند اصلا شباهتی با هم نیز ندارند ؛ اما برخی از اوقات باید یکی کاری انجام دهد.

در سال 2008 هم میت رامنی در انتخابات مقدماتی از جان مک کین شکست خورد، از وی حمایت کرد؛ الان هم نوبت حمایت مک کین است./ا
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار