مازندران /

GIS در شرکت‌های توزیع برق دارای چارت اداری شد

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: بنا به کارآیی طرح GIS همه استان‌ها برای اجرایی شدن آن در مجمع شرکت‌های توزیع برق تلاش کردند و هم اکنون در حوزه برنامه‌ریزی جای گرفته و دارای چارت اداری شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مازندران جعفری درنشت کمیته GIS با بیان اینکه این بحث در وزارت نیرو رویکرد تکنیکی و مثبتی دارد، افزود برای نهادینه کردن بحث GIS در شرکت توزیع برق دو شهر مازندران برای اجرای این طرح پایلوت کشوری شدند.

وی استفاده از نیروهای 121 را در ساعات غیراداری فعالیتی مضاعف برای تسریع در اجرای طرح GIS در شرکت توزیع برق مازندران دانست و تصریح کرد: پس از جمع‌آوری اطلاعات میدانی توانستیم با استفاده از توانمندی‌های مشاوران در بحث توصیفی GIS بهره‌مند شویم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به اینکه برای اجرای طرح GIS به‌طور متمرکز با مشکلاتی مواجه بودیم،گفت: بعد از دو سال تلاش مدل جدید نرم‌افزاری GIS توزیع شده تهیه و ارائه شده که برای استان‌های کشور هم کاربردی خواهد بود.

جعفری افزود: سیستم نرم‌افزاری GIS می‌تواند با نرم‌افزارهای بخش‌های مختلف شرکت توزیع برق مانند مشترکان، طراحی و نظارت و بهره‌برداری لینک شود./ع

 

برچسب ها: توزیع ، برق ، دارای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.