افزایش سرانه فعالیت های فرهنگی هنری در منطقه 16

شهردار منطقه 16 از برگزاری کارگاه نقاشی و تندیس با هدف ایجاد حس تعلق به فعالیت های فرهنگی و هنری به عنوان سرمایه های اجتماعی شهر در پایانه مسافر بری جنوب خبر داد.

سید محسن اسدی، شهردار منطقه 16 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: بیش از 60 هنرمند نقاش از مناطق 16.17.18.19.20 با راهبری دبیر خانه تخصصی نقاشی و تندیس شعر در بخش های مختلف نقاشی،‌تصویر سازی و طراحی در سالن اصلی ترمینال جنوب در معرض عموم شهروندان به هنر نمایی می پردازند.
وی ادامه داد: هدف از برگزاری کارگاه های نقاشی و فعالیت های هنری در پایانه های سطح شهر آشنایی شهروندان با حوزه فرهنگ و هنر و ایجاد حس تعلق به فعالیت های فرهنگی و هنری است.
وی تصریح کرد:کارگاه نقاشی و تندیس شمسه با حضور هنرمندان نقاش و تندیس جشنواره شمسه از 5 منطقه تهران  با سه موضوع محوری مسافرت درون شهری ،‌هویت شهری و سلامت شهری اجرا خواهد شد.
شهردار منطقه 16 خاطر نشان کرد: با شناسایی استعداد های محلی و استفاده از ظرفیت آنان به عنوان سرمایه های اجتماعی شهر فرصتی است جهت هویت بخشی در بخش های مختلف هنر با استفاده از مشارکت شهروندان در اداره شهر است./ز

برچسب ها: سرمایه های ، اجتماعی ، شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار