شکايت دانشجوي دانشگاه شيراز به خاطر ظلم به اوباما در انتخابات!

یکی از دانشجویان دانشگاه شیراز از نشریه‌ای دانشجویی به علت این‌که درصد آرای مردمی اوباما را کمتر از میزان واقعی آن انتشار داده، شکایت کرده است.

یکی از دانشجویان دانشگاه شیراز از نشریه‌ای دانشجویی به علت این‌که درصد آرای مردمی اوباما را کمتر از میزان واقعی آن انتشار داده، شکایت کرده است.


به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران،‌ در متن شکایت نامه ی این دانشجوی ایرانی از دبیر هیات نظارت خواسته شده تا با بررسی منصفانه به شکایت ایشان رسیدگی شود و در تمام مراحل رسیدگی عدالت رعایت گردد تا بتوان در دانشگاه به فضایی منطقی رسید.

لازم به ذکر است یکی از نشریات دانشجویی دانشگاه شیراز چندی پیش و در خلال شمارش آرا در انتخابات امریکا، خبری را عینا از خبرگزاری ها نقل کرده بود  که «اوباما باوجود اینکه تاکنون رای کمتری نسبت به رامنی داشته است با آرای الکترال بیشتر به عنوان رئیس جمهور امریکا انتخاب شد» اما بعد از پایان شمارش آرا مشخص میشود اوباما با اختلافی اندک در آرای مردمی نیز از رامنی پیشی گرفته است که این ظلم بزرگ(!) باعث ناراحتی این دانشجوی ایرانی شده و او را وادار به تنظیم شکایت از نشریه مذکور به علت نشر اکاذیب نموده است.

گفتنی است کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه شیراز که هر هفته به ریاست یک روحانی تشکیل جلسه می دهد با احضار مدیر مسئول این نشریه دانشجویی از وی خواسته تا در مقابل اتهام وارده پاسخگو باشد.

هرچند این موضوع  موجبات مزاح و شوخی های دانشجویی را در دانشگاه شیراز فراهم نموده است اما سوال اینجاست که با وجود بسیاری  مشکلات در زمینه نشریات دانشجویی در دانشگاه شیراز با چه تحلیلی مسئولین دانشگاه جلسه ای را برای برخورد با دانشجویی که آرای اوباما را کمی کمتر در نشریه دانشجویی چاپ کرده است اختصاص می دهند.


منبع: خبرنامه دانشجویان ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.