سخنگوي كميسيون اقتصادي مجلس:

تعجيل دولت، اجراي فاز دوم هدفمندي را با مشکل مواجه كرده است

محمد علیپور گفت: تحقق درآمدهاي دولت و بهبود اوضاع اقتصادي از ضرورت‌هاي جامعه در اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها بوده و لذا اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها منوط به فراهم‌شدن زمينه‌هاي مناسب است.

محمد علیپور نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ تعجيل دولت در اجراي فاز اول هدفمندسازي يارانه‌ها سبب شده تا زمينه‌هاي اجراي فاز دوم آن با مشکل مواجه  شود چرا که فاز اول اين قانون بايد به صورت مرحله‌اي و مقطعي به اجرا در مي‌آمد.

وي در ادامه با بيان اينکه تا فراهم نشدن زمينه‌هاي مناسب، اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها امکان‌پذير نيست، افزود: تحقق درآمدهاي دولت و بهبود اوضاع اقتصادي از ضرورت‌هاي اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها در جامعه است.

سخنگوي کميسيون اقتصادي مجلس همچنين با بيان اينکه اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها در دولت دهم بعيد است، اظهار داشت: با توجه به نزديک شدن به پايان عمر دولت دهم و آغاز تب انتخابات و نيز فراهم نبودن زمينه‌هاي اجراي فاز دوم، اجرايي‌شدن آن در دولت دهم بعيد است.

وي در پايان تاکيد کرد: بدون در نظر گرفتن زمينه‌هاي لازم و نسنجيدن شرايط اقتصادي، اجراي مرحله دوم هدفمندي يارانه‌ها اثر مطلوبي بر جامعه و اقتصاد کشور نخواهد داشت.

انتهاي پيام/س2

برچسب ها: هدفمندی ، یارانه ، مرحله ، دوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار