سرقت‌های ناموفق سال 2012 + فیلم

در سال 2012 مواردي از سرقت‌هاي ناموفق روي داد که تماشاي تصاوير آنها خالي از لطف نيست.

به گزارش گروه چند رسانه ای باشگاه خبرنگاران، عامل ناکامي اين سرقت ها تازه کار بودن سارقان و بدشانسي آنها يا شجاعت قربانيان سرقت ها بوده است.

در يکي از سرقت هاي ناموفق در برزيل، سارق مسلحي که مامور محافظت از در ورودي بانک بود تا همکارانش از بانک سرقت کنند، ناخواسته با سلاح کمري که در دست داشت به پاي  خود شليک  کرد و همين اشتباه کافي بود تا کل عمليات سرقت با شکست مواجه شود.

در تصاوير ديگري که دوربين هاي امنيتي در سائوپائولو ضبط کردند، يک سارق پس از اجراي سرقت به محل پارک اتومبيلش بازگشت تا با آن از محل سرقت دور شود ولي لحظاتي قبل، يک سارق ديگر خودرو او را به سرقت برده بود. در حالي که اين سارق هنوز به علت ناپديد شدن اتومبيلش گيج بود، سارق ديگري به او نزديک شد و آنچه را او سرقت کرده بود، از دستش ربود.

تصاوير ضبط شده در يک فروشگاه در آمريکا نشان مي دهد که صاحب فروشگاه با استفاده از اسپري فلفل موفق به مقابله با دو سارق مي شود و يکي از سارقان را با کمک مشتريان کتک مي زند و تحويل پليس مي دهد.

در تصاوير ديگري که به سرقت از يک مبل فروشي مربوط مي شود، صاحب فروشگاه به تعقب سارقان مي پردازد و مبل هايي را که براي سرقت در بخش بار کاميونت گذاشته بودند -قبل از حرکت کاميونت- پائين مي کشد.

تصاويري نيز از حمله يک فروشنده مسن با چوب بيس بال به سارق و فراري دادن او از فروشگاه ضبط شده است.

در موردي ديگر، يک سارق بدشانس و بي دقت به محض سرقت از صندوق يک فروشگاه، پليسي را که به طور اتفاقي در فروشگاه حضور داشت درست پشت سر خود ديد.

تصاوير متعددي نيز از شجاعت فروشندگان و درگير شدن آنان با سارقان مسلح به سلاح گرم يا سرد ضبط شده است.

اما در شهر «دي کمنون» ايتاليا سرقت از گاوصندوق يک فروشگاه به حادثه اي خونين تبديل شد. يکي از سارقان هنگام نصب مواد منفجره روي در گاوصندوق بر اثر انفجار آن جان خود را از دست داد.



برچسب ها: فیلم ، سرقت ، ناموفق ، سال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار