90 درصد از قبوض مشترکان تهراني غيرحضوري پرداخت شد

معاون فروش و خدمات مشترکين شرکت توزيع نيروي برق تهران بزرگ گفت: از ابتداي سالجاري تاکنون بيش از 90 درصد قبوض مصارف برق مشترکان تهراني به صورت الکترونيکي و غيرحضوري پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، عبدالامير ياقوتي با اشاره به اينکه پرداخت هاي غيرحضوري، سرعت و سهولت در پرداخت، کاهش مراجعات به بانک ها و اتلاف وقت، افزايش ضريب اطمينان، قابليت رهگيري پرداخت مشترکان و جلوگيري از قطع ناخواسته برق را موجب مي شود اظهار داشت: اطلاع رساني و تبليغات شرکت توزيع نيروي برق تهران بزرگ به منظور ترويج فرهنگ پرداخت غيرحضوري برق در بين شهروندان تهراني از طريق رسانه ها و قبوض برق، موجب استقبال مشترکان برق شده است به گونه اي که از ابتداي سال جاري فقط هشت درصد مشترکان با مراجعه به شعب بانک و به صورت حضوري نسبت به پرداخت قبوض برق مصرفي خود  اقدام کرده اند.

به گفته وي آمارهاي موجود نشان دهنده توسعه فرهنگ خدمات الکترونيکي در بين شهرونداني تهراني با استفاده از روش هاي غيرحضوري از جمله ATM، موبايل، تلفنبانک، وب کيوسک، POS و همچنين اينترنت مي باشد.

ياقوتي تصريح کرد: هم اکنون سامانه جديد 1521 به منظور پرداخت تلفني قبوض برق در تهران فعال بوده و مشترکان مي توانند از طريق اين سامانه تلفني با سهولت نسبت به آگاهي از هزينه برق مصرفي خود و پرداخت آن اقدام کنند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار