تبریز/

تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو رونق و حمایت از تولیدات داخلی است

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو رونق و حمایت از تولیدات داخلی برشمرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، عباس فلاحی باباجان در همایش اقتصاد مقاومتی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار شد رونق تولید داخلی را راهکار مناسب برای حمایت سرمایه گذاری ایرانی و زیربنای اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

وی، مردمی سازی اقتصاد، خلاص از وابستگی نفتی، اولویت بندی شرکای تجاری ایران ، استقلال اقتصادی با قطع مصرف کالاهای خارجی و توجه ویژه به تولیدات داخلی و توجه به تولیدات کیفی و ترویج فرهنگ مصرف کالاهای داخلی را از ویژگی های اقتصاد مقاومتی برشمرد.

این نماینده  مجلس به تلاش های انجام شده در مناطق زلزله زده نیز اشاره کرد و افزود: با اطمینان می گویم که مشکل اسکان در مناطق زلزله زده حل شده است و حتی در سرمای زیر 30 درجه نیز با تمهیدات انجام شده در این مناطق هیچ مشکلی نداریم .

وی از تلاشهای انجام شده در امر زلزله قدردانی کرد و از مسئولین زیربط خواست با تداوم کمک ها و اقدامات زیربنایی در مناطق زلزله زده مردم مناطق زلزله زده را، اتمام کارهای عمرانی و زیرساختی منطقه تنها نگذارند.

فلاحی، افزود: در امرخدمت رسانی به زلزله اخیر به منطقه ارسباران 26 مصوبه منطقه ای در دولت تصویب شده که نقش اساسی در ارائه خدمات به زلزله زدگان داشت./ع

برچسب ها: تحقق ، اقتصاد ، تولیدات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.