جذابیت‌های زنانه ماموران موساد

یک مجله عبری اسرائیلی در مصاحبه با تعدادی از زنان سرویس جاسوسی اسرائیل از آنها درباره چگونگی انجام عملیات‌های مخفیانه پرس‌وجو کرد.

 یک مجله عبری اسرائیلی در مصاحبه با تعدادی از زنان سرویس جاسوسی اسرائیل از آنها درباره چگونگی انجام عملیات‌های مخفیانه پرس‌وجو کرد.

  روزنامه «تایمز اسرائیل» طی گزارشی به بررسی عملیات زنانی که در سرویس جاسوسی اسرائیل «موساد» فعالیت می‌کنند،‌ پرداخت.
 
تایمز آف اسرائیل نوشت: عناصر مونث موساد، دارای زندگی هستند که سراسر زمینه سازی برای فریفتن، بیخوابی و حتی گاهی اوقات اغوا کردن است تا بتوانند اطلاعاتی را در راستای امنیت اسرائیل بدست آوردند.
 
برای نخستین بار، 5 نفر از عناصر مونث موساد با مجله عبری زبان «لیدی گلوبز» مصاحبه کردند و اندکی از فعالیت‌های مخفیانه خود در سرویس جاسوسی اسرائیل را مطرح کردند.
 
آنها درباره استفاده از جذابیت زنانه خود برای انجام ماموریت و همچنین محدودیت‌هایی که در این زمینه وجود دارد، صحبت کردند.
 
این عوامل ادامه دادند که آنها برای استفاده از جذابیت‌های زنانه خود محدودیت‌هایی دارند و هر چند که ماموریت نیز حیاتی باشد اما آنها به هر کاری اقدام نخواهند کرد و از آنها نیز خواسته نمی‌شود تا به هر کاری اقدام کنند.
 
این افراد ادامه دادند: یک مرد که می‌خواهد به منطقه ممنوعه‌ای دست یابد، شانس کمتری دارد تا به آنجا برسد اما یک زن که لبخند بر روی لب دارد شانس بیشتری برای موفقیت دارد.
 
زنانی که لیدی گلوبز اقدام به مصاحبه با آنها کرد همگی دارای رتبه‌های عالی نظامی بودند و در چندین عملیات متهورانه و مهم موساد نیز مشارکت داشته‌اند.
 
یکی از این زنان که اسمش «یائل» است گفت زمانی که موضوع به امنیت ملی می‌رسد، استفاده از اغواگری بازی عادلانه‌ای است.
 
وی به این مجله گفت زنان دارای مزایای خاصی نسبت به مردان هستند.
 
یکی دیگر از این زنان که «ارفات» نام داشت و از فرماندهان عملیاتی برجسته در موساد است، تاکید کرد: ما از جذابیت زنانگی خود استفاده می‌کنیم چون تمامی روش‌ها برای ما قانونی است.
 
یکی از مهمترین عملیات موساد که از عناصر مونث خود برای اجرای آن استفاده کرد عملیات سال 1987 بود که «کیندی» با فریفتن «مردخای وانونو» [ تکنسین هسته‌ای در سایت دیمونا که اطلاعات زرادخانه مخفیانه اسرائیل را به هفته نامه انگلیسی «ساندی تایمز» فروخت] توانست وی را به دام بیاندازد و با کشتی وی را از اروپا به اسرائیل منتقل کرد تا در آنجا محاکمه شود.
 
ارفات در بخشی از این مصاحبه گفت که می‌داند در صورتی که گرفته شود، زندگی‌اش به پایان می‌رسد و گفت این خطری است که برای امنیت اسرائیل حاضر به انجام آن است.
 
«تامیر پاردو» رئیس موساد که به ندرت اظهار نظر می‌کند طی سخنانی عناصر مونث موساد را به عنوان عناصری استثنایی توصیف کرد.
 
وی این زنان را دارای قابلیت‌های چندگانه دانست که می‌توانند گذشته خود را کنار گذاشته تا بتوانند به اهداف دست یابند.
 
تامیر پاردو ادامه داد: بر خلاف اظهارات کلیشه‌ای، زنان دارای توانایی بیشتری نسبت به مردان در درک سرزمین، شرایط و هوشیاری هستند و در حالی که مردان خوب هستند، زنان بسیار خوب هستند.
برچسب ها: زنان ، موساد ، جاسوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Japan
rezaie
۱۵:۲۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۲
با عرض سلام
من در حال تحقيق بر روي پايان نامه اي با موضوع سلطه صهيونيسم بر دنياي زنان هستم. از شما ميخواهم كه هر مطلبي كه در اين رابطه مفييد مي دانيد را به ايميل من ارسال كنيد
با سپاس فراوان
آخرین اخبار