پهلوان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تاکيد کرد

لزوم واکنش جدي مسلمانان در قبال اهانت به مقدسات اسلام

دبير سياسي اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان گفت: مسلمانان جهان بايد با اتحاد و همياري يکديگر در برابر اهانت به ساحت مقدس اسلام واکنشي جدي نشان دهند.

محمد پهلوان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به انتشار مطالب و تصاویر اهانت آمیز به پیامبر اسلام(ص) در يک مجله فرانسوي اظهار داشت: آنچه مسلم است، مسلمانان جهان بارها و بارها اثبات کرده‌اند که در برابر هیچ توهینی به مقدسات اسلام کوتاه نخواهند آمد و پیامد‌های پیش آمده در پی انتشار فیلم موهون، به خوبی نشان‌دهنده این امر است.

وي با بيان اينکه  آزادی بیان در غرب تنها آنجا معنا می‌یابد که تداخلی با خواسته‌های صاحبان زر و زور نداشته باشد، ادامه داد: توهین به پیامبر اسلام و عدم واکنش به آن به بهانه آزادی بیان و از طرفی مجازات نفی کنندگان هولوکاست، این مساله را به خوبی نشان می‌دهد.

اين فعال دانشجويي با اشاره به وظيفه مسلمانان جهان در قبال اهانت به مقدسات اسلام تصريح کرد: مسلمانان جهان بايد با اتحاد و همياري با يکديگر در برابر اهانت به ساحت مقدس اسلام واکنشي جدي نشان دهند تا ديگر شاهد چنين اقدامات بي شرمانه‌اي نباشيم.

پهلوان در ادامه ياد آور شد: در شرایطی که مجله فرانسوی به راحتی می‌تواند اسلام را مورد اهانت قرار دهد، در بسیاری از کشورهای غربی حتی تردید در تعداد کشته‌های یهودیان در جنگ دوم جهانی می‌تواند دردسرهای جدی داشته باشد.

دبير سياسي اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان خاطرنشان کرد: اهانت به اسلام و مقدسات اسلامی، در حالی در غرب به راحتی پذیرفته می‌شود و از آن به عنوان آزادی بیان یاد می‌شود که برخی مضامین در غرب وجود دارند که هرگونه تردید در آن‌ها منجر به مجازات زندان مي‌شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: فرانسه ، توهین ، مجله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار