معاملات فیزیکی بورس کالا امروز انجام نمی شود

معاون عملیات و نظارت بورس گفت: به دلیل تعطیلی روز شنبه 16 دی ماه، ثبت سفارش عرضه کالاها برای تالار معاملات فیزیکی بورس کالای ایران صورت نگرفت و لذا موجب عدم عرضه کالاها در روز یکشنبه در این بورس شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، مهرزاد نامداری، معاون عملیات و نظارت بورس کالای ایران با بیان اين مطلب گفت: طبق ضوابط، به غیر از محصولات فولادی که ثبت سفارش عرضه آنها از دو روز قبل و کالاهای صادراتی که ثبت سفارش عرضه آنها از سه روز قبل باید در سیستم اطلاعیه عرضه صورت پذیرد، کارگزاران باید در مورد سایر کالاهای پذیرش شده نیز در روز قبل نسبت به ثبت سفارش عرضه کالاها اقدام می کردند که به دلیل تعطیلی روز شنبه 16 دی، این امکان برای آنها فراهم نبود.

نامداری خاطرنشان کرد: روز چهارشنبه گذشته، ثبت سفارش برای عرضه سه محصول فولادی توسط کارگزاران برای امروز یکشنبه صورت گرفت لیکن به دلیل تعطیلی ناگهانی روز شنبه، امکان واریز وجه برای مشتریان فراهم نشد لذا به منظور ایجاد شرایط عادلانه برای کلیه مشتریان، عرضه های محصولات فولادی امروز، به روز سه شنبه همین هفته موکول شد.

وی در پایان گفت: امروز یکشنبه 17 دی ماه، بخش معاملات آتی سکه در بورس کالای ایران طبق روال عادی فعال است و معاملات انجام خواهد شد./ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار