فارس/

راه اندازی کانون ورزشی نابینایان شیراز

رئیس هیئت نابینایان استان فارس گفت: با همکاری آموزش و پرورش استثنایی، مجتمع شبانه روزی نابینایان شوریده و هیئت نایبنایان استان فارس،کانون ورزشی نابینایان شیراز راه اندازی شده است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس مجید نورایی پور اظهار داشت: این کانون ورزشی که در مجتمع شبانه روزی نابینایان شوریده شهر شیراز قرار دارد در تمامی رشته های ورزشی ویژه نابینایان در بخش بانوان وآقایان آماده خدمات رسانی به علاقه مندان است.

وی هدف اصلی از راه اندازی کانون ورزشی نابینایان را ایجاد زمینه برای حضور بیشتر نابینایان در رشته های ورزشی و نیز استعدادیابی عنوان کرد.

رئیس هیئت نابینایان استان فارس در ادامه از افتخار آفرینی ورزشکاران این هیئت در سطح کشور یاد کرد و ابراز داشت: طی 10 ماه گذشته از 18 کاپی که توسط فدراسیون نابینایان کشور در رشته های گلبال و دوومیدانی نوجوانان و جوانان دختر و پسر اهدا شده است شش کاپ متعلق به ورزشکاران نابینای استان فارس بوده است.

نورایی پور اضافه کرد: موفقیتهای کسب شده توسط ورزشکاران نابینای فارس در رشته گلبال و دوومیدانی نشان دهنده روزهای درخشان استان در این دو رشته ورزشی است./ع

برچسب ها: ورزش ، نابینایان ، کانون ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.