سرخط مهمترين خبرهاي روز پنج‌شنبه "گروه سياسي" باشگاه خبرنگاران

مهمترين خبرهاي گروه سياسي طي روز پنج شنبه شمامل؛ گزارش ميداني خبرنگار باشگاه خبرنگاران از حال و هواي اربعين در كربلا، جزييات اجراي فاز دوم قانون هدفمندي يارانه‌ها، "انتخابات آزاد" سياست نخ نماي شده اصلاح‌طلبان براي فرار روبه جلو، جزييات آخرين ملاقات شهيد كاظمي با رهبر فرزانه انقلاب، توقف انتصاب شهردار ری در نیمه شب به دلايل قانوني، عدم اختيار دولت در جذب نيرو خارج از چارچوب قانون استخدامي كشور و ...بودند.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، گزارش ميداني خبرنگار باشگاه خبرنگاران از حال و هواي اربعين در كربلا، جزييات اجراي فاز دوم قانون هدفمندي يارانه‌ها، "انتخابات آزاد" سياست نخ نماي شده اصلاح‌طلبان براي فرار روبه جلو،  توقف انتصاب شهردار ری در نیمه شب به دلايل قانوني، جزييات آخرين ملاقات شهيد كاظمي با رهبر فرزانه انقلاب، عدم اختيار دولت در جذب نيرو خارج از چارچوب قانون استخدامي كشور و ...مهمترين خبرهاي گروه سياسي طي روز پنج‌شنبه را رقم زدند.

** سرخط مهمترين خبرها:


* 1460 منزل همراه با پاي پياده زائران حسيني + تصاوير

زائران زيادي از کشورهاي مختلف جهان در آستانه اربعين حسيني خود را به کربلا مي‌رساندند که امسال نيز طبق برخي آمارها حدود 22 ميليون زائر در اربعين حسيني خود را به کربلا رساندند؛ در مسير پياده‌روي، اوج عاشقي چه زائران و چه ميزبانان به امام حسين(ع) مشهود و ملموس بود و موکب‌داران با کمترين امکانات خود بيشترين اقدامات رفاهي را انجام مي‌دادند به طوري که حتي از ماساژ دادن پاي خسته زائران نيز دريغي نداشتند ...

 حاجي دليگاني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اعلام كرد

* اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه منوط به توضيحات قانع‌كننده احمدي‌نژاد

عضو کميسيون برنامه و بودجه مجلس گفت: اگر توضحات رئيس‌جمهور قانع کننده باشد، قطعا نمايندگان مجلس براي حل مشكلات اقتصادي مردم با اجراي فاز دوم موافقت خواهند كرد.

 در گفتگوي ويژه خبري مطرح شد

*مناديان "انتخابات آزاد" به دنبال سازش با آمريکا هستند/ برگزاري 10 كنفرانس از سوي ضد انقلاب تا شب انتخابات

يک کارشناس مسائل راهبردي با بيان اين که دشمن در پي عرضه نسخه جديدي از فتنه 88 است گفت: مناديان انتخابات آزاد مناديان خط سازش با آمريکا هستند.

کوهکن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

* "انتخابات آزاد" سياست نخ نماي شده اصلاح‌طلبان براي فرار روبه جلو

دبیر کل جامعه نمایندگان ادوار گفت: بحث "انتخابات آزاد" که از سوی اصلاح‌طلبان مطرح می‌‌شود یک تاکتیک سیاسی و فرار رو به جلو است.

* در آخرين ملاقات شهید کاظمی و رهبر معظم انقلاب چه گذشت؟

رهبر انقلاب فرمودند: آن روزى که خبر شهادت صیاد را به من دادند، من گفتم صیاد، شایسته شهادت بود؛ وقتى این جمله را گفتم، چشم‌هاى شهید کاظمى پرِ اشک شد، گفت: ان‌شاءالله خبر من را هم به‌تان بدهند.

حقيقت‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

* احتمال تعليق مذاكرات از سوي ايران/ آمريكا از عقل كوچكي برخوردار است


نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: با توجه به نوع عملكرد آژانس انرژي اتمي و غرب در خصوص مذاكره با ايران، احتمال دارد که اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گزینه تعلیق مذاکرات از سوی ایران را مورد بررسی قرار دهند و به عنوان یک گزینه از سوی ایران بر روی میز مذاکره قرار دهیم.

 بخش سوم/باشگاه خبرنگاران گزارش مي‌دهد؛

* آيا "پهپاد" نارنجي آمريکا در اختيار ايران است؟ + فیلم و تصاوير

"باشگاه خبرنگاران" در گزارش‌هاي قبلي خود "پهپادهاي آمريكايي" مستقر در منطقه را که ممکن است در اختيار ايران باشد را مورد بررسي قرار داد. در اين گزارش به "پهپاد نارنجي" آمريکا که چند روز پيش در سواحل جزاير فيليپين يافت شد خواهد پرداخت.

هاشمی‌نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

* خروج از لیست سازمان‌های تروریستی، پاداش آمریکا به منافقین به دلیل همکاری در ترور دانشمندان هسته‌ای ایران

دبیر کل کانون هابیلیان گفت: پس از خروج گروهک تروریستی منافقین از لیست سازمان‌های تروریستی آمریکا، نظریه پردازان سیاسی این کشور به صراحت اعلام کردند که این اقدام پاداش آمریکا به گروهک تروریستی منافقین در همکاری آنها با رژیم جنایتکار صهیونیستی در ترور دانشمندان هسته ایران است.

حجت‌الاسلام والمسلمين منتظري:

* توقف انتصاب شهردار ری در نیمه شب به دلايل قانوني صورت گرفت

رئیس دیوان عدالت اداری كشور گفت: ديوان با توقف انتصاب شهردار ري در نيمه شب، توانست از اقدامی که خلاف صریح قانون بود، جلوگیری کند.

* مخالفت مديركل تدوين لوايح و مقررات قوه قضاييه با "برابري ديه زن با مرد "

طهماسبي گفت: تصويب مقررات جديد سبب تساوي ديه زن و مرد نمي‌شود و مبناي مسئوليت مرتكب جرم يا تقصير همان است كه در شرع مقدس و قانون مجازات اسلامي مقرر شده است، يعني پرداخت نصف ديه كامل.

رسولي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تاكيد كرد

* عدم اختيار دولت در جذب نيرو خارج از چارچوب قانون استخدامي كشور

يك حقوقدان گفت: بر اساس قانون استخدام كشوري، دولت مي‌تواند دستور و يا درخواست جذب نيرو را اعلام كند ولي اختيار جذب نيروي خارج از چارچوب قانوني را ندارد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.