رئیس ستاد اقامه نماز کل کشور با تأکيد بر ايفاي نقشي مهم از سوي روحانيون در وزارت دفاع گفت: این قشر باید در این حوزه مهم، تصمیمات جدی را در راستای معرفی دین و به خصوص مقوله نماز به نیروهای مسلح کشورمان به کار گیرند.

به گزارش خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام "محسن قرائتی" رئیس ستاد اقامه نماز کل کشور در اولین همایش متولیان امور نماز وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح، با بیان این که روحانیون در وزارت دفاع نقش مهمی را ایفا می‌کنند، گفت: این قشر باید در این حوزه مهم، تصمیمات جدی را در راستای معرفی دین و به خصوص مقوله نماز به نیروهای مسلح کشورمان به کار گیرند.

وی افزود: متاسفانه در شرایط فعلی وضع موجود در حوزه و دانشگاه مناسب نیست، از این رو انتظار می‌رود که روحانیون به عنوان یک قشر تاثیرگذار در این راستا نقش مهمی را ایفا کنند.

قرائتی تصریح کرد: برخوردها و رفتار میان مردم و روحانیون باید نسبت به حالت گذشته، تغيير يابد و مسیر جدیدی را در پیش گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی و به حمد خدا امکانات مادی در کشورمان در راستای پیشبرد اهداف دین بسیار فراوان است، لذا انتظار می‌رود که نخبگان کشور به ویژه روحانیون در راستای مطالعه بیشتر گامي جدی بردارند و از تفکر عمیقی برخودار شوند.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: نماز ، دین ، قرائتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار