مدیرعامل تیم فوتبال استقلال ساری گفت: با همت بازیکنان و تشویق هواداران برنده بازی هستیم.

 

محمدی کیادهی در آستانه بازی تیمش مقابل آشیان گستران ورامین در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت : جدول رده بندی مسابقات در گروه ما طوری است که سه امتیاز این بازی برای ما جنبه حیاتی دارد.

وی افزود: بازیکنان برای انجام این مسابقه زیر نظر کادرفنی تمرینات منظمی را سپری کردند که برای پیروزی این دیدار برنامه ریزی کردیم.

مدیرعامل تیم فوتبال استقلال ساری با انتقاد از مسئولان استادیوم شهید متقی ساری تصریح کرد : پس از بارندگی چند روز گذشته در ساری مسئولان به خودشان اجازه ندادند که زمین را برای انجام این مسابقه آماده و مهیا کنند.

محمدی کیادهی با اشاره به ناهموار بودن استادیوم متقی گفت : با هزینه شخصی قلتکی را اجاره کردیم تا زمین ناهموار ورزشگاه شهید متقی را برای این بازی آماده کنیم.

وی افزود : برای انجام هر مسابقه اجاره ورزشگاه را پرداخت می کنیم و در کنار پرداخت اجاره باید ورزشگاه را نیز برای میزبانی آماده کنیم.

مدیرعامل استقلال ساری تصریح کرد : تیم ما نخستین حضور را در این مسابقات تجربه می کند و با توجه به داشتن بازیکنان جوان در ادامه رقابتها بهتر می توانیم نتیجه بگیریم.

تیم استقلال ساری از هفته پانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور دوشنبه 25 دی از ساعت 14 در ورزشگاه شهید متقی ساری میزبان آشیان گستران ورامین است./س

برچسب ها: همت ، بازیکنان ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.