رودهن/

عملیات ایجاد تأسیسات آبرسانی درشهرجدید پردیس به پایان رسید

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران از اتمام عملیات ایجاد تأسیسات آبرسانی و شبکه جمع آوری فاضلاب سایت های توسعه گر و ساتراب واقع در فاز سه شهرجدید پردیس خبرداد .

سید مجید صالحی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارداشت : پروژه های توسعه گر و ساتراب از پروژه های مسکن مهر بمنظور احداث 968 واحد مسکونی و پذیرش جمعیت 3484 نفر پیش بینی شده است .

وی درادامه افزود : برای آبرسانی به پروژه های مذکورباتوجه به مطالعات جامع انجام شده ، این منطقه تحت پوشش مخزن شماره 6 شهر جدید پردیس قرار دارد که جهت آبرسانی به آن علاوه بر احداث ایستگاه پمپاژ جنب مخزن شماره 5 ، احداث خط انتقال از مخزن شماره 5 به مخزن شماره 6 به قطر 400 میلیمتر از جنس چدن داکتیل و به طول حدود 1500 مترنیز اجرا شده است.
معاون مهندسی و توسعه آبفای شرق در بخش دیگری از این گزارش ضمن بیان اینکه تأمین آب شرب مورد نیاز ساکنین مسکن مهر تحت پوشش یکی از اهداف و اولویت های برنامه کاری این شرکت است ابرازداشت : طول کل شبکه توزیع در این محدوده 3600 متر بوده که با هزینه ای بالغ بر 4500 میلیون ریال با پیشرفت فیزیکی 100 درصد به مرحله اجرا در آمده است.

معاون مهندسی و توسعه آبفای شرق در پایان ایجاد مسکن مهر را زمینه ای فراهم شده برای اشتغال و چرخه اقتصاد دانست و اظهارداشت : سرپناه یکی از مهمترین بخش هایی است که بشر در همه دوران بدان نیاز داشته و برای فراهم کردن آن تلاش می کند بنابراین این شرکت تمامی سعی و تلاش خود را برهرچه سریعتر به پایان رسانیدن طرح های آبرسانی به این طرح عظیم ملی به کار می بندد .

لازم به ذکر است به منظور آبرسانی به مناطق فوق کل مبلغ هزینه شده توسط این شرکت 17000 میلیون ریال است ./س


برچسب ها: پردیس ، تاسیسات ، آبرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.