باهنر:

بعيد است تا سال 93 بخش دوم هدفمندي يارانه‌ها را اجرايي کنيم

دبير کل جامعه اسلامي مهندسين گفت: بعيد به نظر مي‌رسد تا سال 93 بتوانيم بخش دوم هدفمندي را اجرايي کنيم و اين براي ما سودمندانه است.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، محمدرضا باهنر دبير کل جامعه اسلامي مهندسين در دومين همايش "جايگاه و نقش پيمانکاران در سازندگي و اقتصاد کشور" اظهار داشت: خوشحالم که در حضور شما سربازان و سرداران "جبهه سازندگي" کشور قرار دارم اما از طرفي نيز متاسفم که به دليل مسموم بودن و بي‌تدبيري بعضي از مديران حاکميتي، پيمانکاران وضعيت خوبي در کشور ندارند.

وي ادامه داد: مهندسين معمولا در برابر مشکلات يا راهي را پيدا مي‌کنند و يا اينکه راهي مي‌سازند و اين مسئله موجب رشد و ارتقاي کشور مي‌شود.

باهنر با بيان اينکه تابلوي انحصار اقتصاد دولتي را در کشور مطابق اصل 44 و به دستور مقام معظم رهبري در سال‌هاي گذشته شکسته‌ايم، تصريح کرد: فضا براي حضور بخش خصوصي مهيا است اما متاسفانه بعضا روند اجرايي در کشور با بي‌تدبيري برخي مديران دولتي افول کرده و بخشي از اين خصوصي سازي به دولت واگذار شده است.

دبير کل جامعه اسلامي مهندسين افزود: در برنامه پنجم توسعه ما براي بخش خصوصي فضايي را در حوزه تصميم گيري‌هاي کلان و حاکميتي ايجاد کرديم که اين مسئله خلاف ميل دولت است.

باهنر با بيان اينکه قائل نبودن به خرد جمعي و دنبال نکردن موضوعات اصلي و مشکلات کشور توسط دولت موجب شده است تا آثار مخربي را در اقتصاد کلان و خرد کشور شاهد باشيم، خاطر نشان کرد: با تمام قدرت از هدفمندي يارانه‌ها دفاع خواهم کرد مگر اينکه شروط ما را دولت قبول کند؛ بعيد به نظر مي‌رسد تا سال 93 بتوانيم بخش دوم هدفمندي را اجرايي کنيم و اين براي ما سودمندانه است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: باهنر ، دبیر کل ، مهندسین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار