اختصاصي/ در دیدار با مجمع نمایندگان اصفهان؛

احمدی‌نژاد: فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها بدون اقبال ملی و تصويب مجلس اجرایی نخواهد شد

نماینده مردم خمیني‌شهر با اشاره به دیدار مجمع نمایندگان استان اصفهان با رئيس‌جمهور گفت: در این نشست رئیس‌جمهور تاکید کرد فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها بدون اقبال ملی و نظر مساعد مجلس اجرایی نخواهد شد.

"محسن صرامی‌فروشان" در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به دیدار دوشنبه شب مجمع نمایندگان استان اصفهان با احمدي‌نژاد گفت: در این نشست رئیس‌جمهور عنوان کرد که وی برای همدلی و تعامل در مجلس حضور خواهد داشت.

وی افزود: ان‌شاالله رئیس‌جمهور برای همدلی‌، هم‌سویی و هم‌افزایی در مجلس حضور یابد و مشکل خاصی در این نشست پیش نیايد تا مردمی که زجر کشیده از تورم حاصل از سوءمدیریت‌ها و "تحریم‌ها" هستند، شرایط امید‌بخش و آرام‌بخش را با همدلی "دولت" و "مجلس" به دست آورند.

 نماینده مردم خمیني‌شهر در ادامه تصریح کرد: در این نشست مسائل کلان استان" اصفهان" از جمله مشکل دامداران، صنعت، آب و کشاورزی این استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت، که رئیس‌جمهور در مورد نگرانی نمایندگان قائل به این نبود که این نگرانی‌ها به طور کامل صحیح باشد، به لحاظ این که از طرف مدیریت اجرایی استان آمار و ارقامی که ارائه می‌شود گویای مشکلات این استان نبوده است.

صرامی فروشان ادامه داد: این موضوع نیز به دلیل آن است که یکسری از امواجی که به دلیل نارضایتی‌ها به دفتر 20 نفر از نمایندگان استان اصفهان گسیل می‌شود، در همان‌جا مدیریت و بخشی از آن خاموش می‌شود و این مسائل به استانداری‌ و فرمانداری‌ها ختم نمی‌شود، تا آنان نیز آمار درستی به مسئولان اجرايي ارائه دهند، لذا نظر نمایندگان من‌بعد بر این است که گزارشاتی که به دفاتر آنان ارسال می‌شود را به استانداری‌ و فرمانداری‌ها نیز ارسال کنند تا آنان نیز در جریان مشکلات سطح استان قرار گیرند.

وي در ادامه در خصوص اجراي "‌فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها" نيز اظهار داشت: فصل‌الخطاب همه اقدامات، قانون است و با توجه به مصوبه مجلس در عدم اجراي گام دوم هدفمندي يارانه‌ها در سال جاري، اين مسئله قطعا در سال جاري اتفاق نخواهد افتاد و رئيس‌جمهور نيز در اين جلسه تاكيد كرد كه فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها بدون اقبال ملي و نظر مساعد مجلس اجرايي نخواهد شد.

نماينده مردم خميني‌شهر با بيان اينكه در اين نشست درباره حضور "احمدي‌نژاد" در جلسه علني مجلس نيز صحبت‌هاي مطرح شد، گفت: نمايندگان اصفهان خواستار اين بودند كه وي پس از نطق خود شنواي نظرات نمايندگان نيز باشد اما رئيس‌جمهور  احساس مي‌كرد اگر در مجلس بماند، شايد تقابل و كشمكشي صورت گيرد لذا وي به جد اعلام كرد كه پس از نطق خود مجلس را ترك خواهد كرد.

صرامي‌فروشان تصريح كرد: ما به عنوان وكلاي ملت اين اطمينان را به رئيس‌جمهور مي‌دهيم كه اگر صحبتي نيز در مجلس مي‌شود اين موضوعات نگراني‌هاي مردم است و با توجه به اينكه مجلس خانه ملت است، احترام به آن براي همه الزامي است و نمايندگان خواستار اين هستند كه رئيس‌جمهور نيز نظرات نمايندگان را گوش دهد.
 انتهاي پيام/س2


برچسب ها: یارانه ، اصفهان ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار