ابراهیم قاسمپور:

پرونده های زیاد مانع رسیدگی به شکایتم می شود/بوناچیچ عوام فریبی می کند

گفت: شکایتم را از باشگاه مس کرمان به کمیته انضباطی ارائه دادم اما به نظر می رسد که وجود پرونده های زیاد در این کمیته مانع رسیدگی به شکایتم شده است.

ابراهیم قاسمپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: من به خاطر امضا نشدن متمم قراردادم نمی توانم چیزی را در کمیته انضباطی ثابت کنم اما به خاطر اثبات کردن برخی از مسائل شکایت کردم.

سرمربی سابق تیم فوتبال مس کرمان درباره گفته های بوناچیچ بر مشکل گلزنی تیم فوتبال مس کرمان گفت: صحبت های بوناچیچ عوام فریبانه است من با 27 امتیاز و قرار گرفتن در رده هفتمی تیم را تحویل این مربی کروات دادم اما الان تیم با 28 امتیاز در رده یازدهم جدول است.

قاسمپور در ادامه بیان داشت: در زمان حضورم مس کرمان عنوان بهترین خط دفاع را داشت اما در حال حاضر در دو بازی 5 گل می خورد سرمربی مس کرمان با کلمات بازی می کند و نتایج و زحمات ما را زیر سوال می برد.

وی عنوان کرد: مردم کرمان فوتبال را می فهمند و حرف های بوناچیچ را نمی پذیرند آنها فرد سالم را از ناسالم تشخیص می دهند برخی از هواداران کرمانی دعا می کنند که مس کرمان ببازد چراکه حق را به خوبی می دانند.

قاسمپور عنوان کرد: بوناچیچ بیان کرده که سه ماه وقت می خواهد تا مس کرمان را بسازد بعد از این مدت لیگ برتر تمام می شود و وی قصد دارد که مسئولان کرمانی قرارداد فصل بعدش هم منعقد کند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار