ايران سرگروه آموزش هاي مجازي در ميان کشورهاي مسلمان است

رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور گفت: با توجه به قابليت هاي ويژه سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور امتياز سرگروهي آموزش هاي مجازي و شبيه سازي در ميان کشورهاي مسلمان به اين سازمان داده شده است.

کوروش پروند در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: در خصوص آموزش مربيان و کشورهاي جهان اسلام درصدد ايجاد شبکه اي منطقه اي و بين المللي در حوزه آموزش هاي فني و حرفه اي هستيم.
وي افزود: همچنين با توجه به قابليت هاي ويژه و ظرفيت هاي بالاي سازمان آموزش فني و حرفه اي کشورمان امتياز سرگروهي آموزش هاي مجازي و شبيه سازي در ميان کشورهاي مسلمان، آموزش مربيان کشورهاي جهان اسلام در سومين نشست کميته نظارتي و مشورتي آموزش حرفه اي کشورهاي عضو سازمان همکاري اسلامي(MAC) که در تيرماه سال گذشته با حضور 25 کشور مسلمان و موسسات وابسته بهOIC و به ميزباني سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور برگزار شد به اين سازمان داده شد.
رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور خاطرنشان کرد: کشورهاي مسلمان و آفريقايي بسيار علاقمند به تبادل تجربه و همکاري در زمينه آموزش هاي مهارتي و فني و حرفه اي با توجه به ظرفيت هاي بالاي جمهوري اسلامي ايران هستند./ز

برچسب ها: سرگروه ، آموزش ، مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار