حجت الاسلام حاج‌صادقي:

فتنه‌گران داخلي نوک پيکان دشمنان هستند/ولایت محوری عامل بقای انقلاب بود

جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه با بيان اينکه در فتنه 88 امت خواص را حذف کرد و مستقيما به ولايت وصل شد، گفت: اینکه می‌گویيم داخلی‌ها فتنه‌گر نیستند به معنی تطهیر آنان نیست، بلکه آنان نوک پيکان فتنه بودند و خبر ندارند فتنه اصلی در اتاق فکر آمریکا نشسته است.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام "عبدالله حاج‌صادقي" جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در گردهمايي بزرگ حقوقدانان بسيجي سراسر کشور که از صبح امروز در مرکز همايش‌هاي برج ميلاد در حال برگزاري است،‌ گفت: احساس مي‌کنم فتنه آينده در راهبرد کلان با فتنه‌هاي گذشته به ويژه فتنه 88 تشابهات زيادي دارد، لذا مسئولين و ملت بايد در اين راستا با هوشياري کامل وارد عمل شوند.

وي افزود: فلسفه وجودي دين به ويژه دين اسلام هدايت انسان است از اين رو توجه و نگاه ويژه‌اي  به اين حوزه شود.

جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه اظهار داشت: اسلام به بخش حکومت و رهبري اهميت ويژه‌اي داده است و در اين دين نظام سياسي از اهميت بالايي برخوردار است.

حجت الاسلام حاج‌صادقي تصريح کرد: در نظام ولايي خدا قانون‌گذار است چنانکه امام خميني (ره) همواره تاکيد داشته است که در نظام جمهوري اسلامي ايران قانون، قانون خداست و هيچ کس وراي اين موضوع قرار ندارد.

وی با بیان اینکه ضمانت اجرایی احکام الهی به نظام ولایی است اظهار داشت: شاخصه یک جامعه ديني، حقیقت دین و مهمترین راهبرد هدایتی اسلام برای انسان‌ها نظام ولایی است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: بزرگترین تلاش همه ائمه معصومین برقراری نظام ولایی بوده است و همه آنان نیز یک رسالت و تکلیف دینی را برای برقراری این نظام احساس می‌کردند.

حجت‌الاسلام حاج‌صادقی تصریح کرد: فرزند علی (ع) در زمان شما یک نظام ولایی تشکیل داد که بیش از سه دهه ماندگاری داشته است و دشمنان هر کاری که می‌توانستند علیه آن انجام دادند، اما اين انقلاب با عظمت و اقتدار پيش رفت.

وی با بیان اینکه امروز آمریکا اعتراف مي‌کند که دیگر قادر به نابود کردن انقلاب اسلامی نیست و باید دکترین مهار آن را بنویسد ادامه داد: استکبار موجودیت خود را با انقلاب اسلامی در خطر می‌بیند و می‌گوید نه تنها بیداری اسلامی، بلکه بیداری 99 درصدی نیز بر گرفته از انقلاب ایران است.

حجت‌الاسلام حاج‌صادقی تاکید کرد: معنای بسیج تجلی و تبلور قیام به قسطی است که قرآن اشاره می‌کند و آنچه در انقلاب اسلامی عامل بقا و گذار از همه ددمشنی‌ها و فتنه ها شد، پیوند عمیق امت با ولایت بود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: ولایت محوری عامل بقای انقلاب بود و همه موانع را کنار زد؛ اینکه من می‌گویم داخلی‌ها فتنه‌گر نیستند به معنی تطهیر آنان نیست، بلکه آنان نوک پيکان فتنه بودند و خبر ندارند فتنه اصلی در اتاق فکر آمریکا نشسته است.

وی گفت: نمی‌خواهم میرحسین و کروبی را تطهیر کنم این‌ها هنرپیشه فتنه هستند و بزرگترین جرم آنان این است که نوک پيکان فتنه هستند؛ دشمنان فهمیده‌اند که یگانه راه ضربه زدن به انقلاب ضربه زدن به ولایت محوری است.

حجت الاسلام حاج‌صادقي ادامه داد: دشمنان ناکام در صحنه آمدند تا ريشه پیوند امت با ولایت را بزنند در فتنه 88 نیز تلاش کردند ولایت محوری را بوسیله خواص بزنند اما جواب نداد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه امروز بصیرت در دشمن شناسی است، گفت: در حال حاضر دشمنان می‌گویند خواص نمی‌توانند پیوند امت با ولایت را هدف قرار دهند و در فتنه 88 امت مستقیما به ولایت وصل شد و حلقه خواص را حذف کرد در حال حاضر نیز استراتژی آن‌ها این است که باید کاری کنیم مردم در مقابل ولایت قرار بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال این هستند که مردم را وا دارند که ابزار فشاری برای نظام شوند و برای زدن ولایت محوری کارهایی را انجام می‌دهند.

حجت الاسلام حاج صادقي جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران با اشاره به اينکه برخي مي‌خواهند مراجع را وارد حوزه ولايت کنند گفت: مسئولين عزيز مواظب باشند تا در پازلي که دشمن براي آنها طراحي کرده‌اند بازي نکنند و مراقب فتنه‌هاي دشمنان باشند.

وي افزود: ما بايد بدانيم دشمن در چه مسيري فعاليت مي‌کند و در چه فکري مي‌خواهد به ما ضربه بزند.

جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران تصريح کرد: حقوقدانان بسيجي بايد نسبت به مسائل جهاني آشنا باشند و اجازه ندهند امثال افرادي چون شيرين عبادي در راستاي خدشه وارد کردن به اصول نظام وارد عمل شوند.

وي تصريح کرد: رئيس جمهور آينده بايد ماهيت ديني و انقلابي، معتقد به نظام ولايي و نوکر مردم به معناي واقعي باشد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: نقشه ، دشمنان ، فتنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار