پیشرفت پروژه مجتمع نمایشگاهی شهر آفتاب از مرز 55 درصد گذشت

پیشرفت عملیات‌اجرایی در پروژه احداث مجتمع نمایشگاهی شهرآفتاب از مرز 55 درصد فراتر رفت.

 
 
به گزارش  گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مدیرعامل شرکت یادمان‌سازه ضمن اعلام خبرفوق افزود: عملیات‌اجرایی در تمام بخش‌های سازه‌ای و تأسیساتی این طرح‌عظیم عمرانی با سرعت و کیفیت مناسب ادامه‌دارد و تا پایان‌ دی‌ماه سال‌جاری، تعدادی از جبهه‌های کاری دراین پروژه ازقبیل نصب‌سازه سقف ‌سالن‌ملل، روکش‌آسفالت پارکینگ‌غربی و تعدادی از جاده‌های پیرامونی تکمیل می‌شوند.
 
مهندس مرتضی اسکندر بابیان اینکه تنها هزار مترمربع از عملیات نصب سازه‌ سقف‌ سالن‌ملل باقی‌ مانده‌است، از اجرای بخش عمده‌ای از عملیات تأسیساتی شامل کانال‌کشی، نصب لوله‌های فاضلاب و لوله‌های هدایت آب باران خبرداد و گفت: کف‌سازی این سالن و ساخت پوشش کرتین‌وال که در تکمیل نمای آن کاربرد دارد، به‌تازگی آغازشده است.
 
وی همچنین درمورد پیشرفت عملیات‌اجرایی در سالن‌های سه‌قلوی نمایشگاهی، از پیشرفت 60 درصدی عملیات نصب سازه‌فلزی سقف در سالن‌های غربی و شرقی خبرداد و گفت: بخش‌عمده‌ای از قطعات سازه‌سقف سالن میانی مونتاژ و آماده‌سازی شده‌است و عملیات نصب‌ آن، متعاقب تکمیل این عملیات در سـالـن‌هـای غربی و شرقی آغاز می‌شود.
 
مدیرعامل شرکت یادمان‌سازه بابیان آنکه اقدامات‌ تأسیساتی و کف‌سازی در سالن‌های سه‌قلوی نمایشگاهی طبق برنامه زمان‌بندی درحال انجام‌است، افزود: آماده‌سازی پوشش کرتین‌وال در این بخش‌از پروژه نیز آغاز‌شده است.
 
به‌گفته وی، عملیات‌اجرای روکش‌آسفالت در پارکینگ‌غربی و بخش‌عمده‌ای از جاده‌های شمالی و شرقی مجتمع نمایشگاهی شهرآفتاب به‌اتمام رسیده و باتوجه به پیشرفت مناسب عملیات تثبیت بستر در پارکینگ‌شرقی، پیش‌بینی‌می‌شود این بخش‌از پروژه نیز از اوایل بهمن‌ماه سال‌جاری زیر روکش‌آسفالت برود. /ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.