تلاش حقوقدانان مغربی برای جرم تلقي شدن عادي سازي رابطه با رژيم صهيونيستي

نهادی که شماری از فعالان مغربی اوایل این ماه به منظور مقابله با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تشکیل دادند برای رسوا کردن کسانی که با صهیونیست ها رابطه دارند و به رأی گذاشتن قانونی در پارلمان مغرب که عادی سازی روابطه با این رژیم را جرم تلقی می کند، تلاش می کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز ،  احمد ویحمان حقوقدان و رئیس دیده بان مغربی مقابله با عادی سازی روابط با اسرائیل به رویترز گفت: شماری از کسانی را که به دنبال روابط عادی با رژیم صهیونیستی هستند شناسایی کرده ایم و آنها را رسوا خواهیم کرد تا مردم مغرب که مسئله فلسطین را مسئله ای ملی می دانند آنها را بشناسند.
وی افزود، از طریق دیده بان مغربی مقابله با عادی سازی و دوستان آن تلاش می کنیم پیش نویس قانونی را در پارلمان مغرب به رای بگذاریم که عادی سازی رابطه با اسرائیل را جرم تلقی می کند. طبعا ما برای محاکمه کسانی که بعدا این قانون را زیر پا بگذارند تلاش خواهیم کرد.
وی افزود موسسه ای که وی ریاست آن را بر عهده دارد شماری از شخصیت های سیاسی و برخی جوانان و بنگاه های اقتصادی در بخش کشاورزی و بازرگانی و همچنین شماری از فعالان فرهنگی و دانشگاهی را که با اسرائیل رابطه دارند شناسایی کرده است. وی گفت رژیم صهیونیستی به لکه ننگی بر چهره کل بشریت تبدیل شده است.
دیده بان مغربی مقابله با عادی سازی روابط با اسرائیل با حضور فعالانی در زمینه های حقوقی و سیاسی و اقتصادی و فنی و فرهنگی با گرایش های مختلف تشکیل شده است.
برچسب ها: بین الملل ، مغرب ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار