برای اولین بار؛

ال جی تلویزیون OLED‌ منحنی شکل خود را به نمایش گذاشت

ال جی برای اولین بار از تلویزیون OLED جدید خود با طراحی متفاوت منحنی شكل،‌ در نمایشگاه CES 2013 لاس وگاس پرده برداری كرد.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران ؛ال جی برای اولین بار از تلویزیون OLED جدید خود با طراحی متفاوت منحنی شكل،‌ در نمایشگاه CES 2013 لاس وگاس پرده برداری كرد. EA9800 در ابعاد 55 اینچ اولین تلویزیون دارای صفحه نمایش منحنی است كه از تكنولوژی Cinema 3D پشتیبانی می كند. خمیدگی صفحه نمایش در این محصول سبب می شود كه فاصله تمام نقاط تصویر از چشم افراد یکسان و مشكل موجود در تلویزیون های مسطح را نیز برطرف گردد.
تلویزیون های OLED ال جی از تصویری كاملا" واقعی و شفاف برخوردار می باشند. این محصول مجهز به تکنولوژی چهار رنگ در پیکسل و Color Refiner بوده و از قابلیت ارائه تصاویری روشن، واضح و با دقت رنگ بالا برخوردار است. تکنولوژی چهار رنگ در پیکسل ال جی با استفاده از ساب پیکسل‌های رنگ سفید، تصویری با دقیق‌ترین رنگ‌ها و کاملا" طبیعی به شما ارائه می‌کند. علاوه بر این، تکنولوژی جدید WRGB در این OLED، آن را در مقایسه با سیستم ‌های متداول سه رنگ RGB متفاوت ساخته است. طراحی بدون قاب این تلویزیون، صفحه نمایشی یکپارچه با زاویه دید عالی فراهم آورده و همچنین زیبایی ظاهری دستگاه آن را برای هر دکوراسیونی مناسب ساخته است. تلویزیون 55 اینچی OLED ال جی دارای نسبت كنتراست بسیار بالا بوده و همچنین از زاویه دید گسترده‌ و روشنایی فوق العاده تصویر برخوردار است.
از آنجایی که OLED ها نور خودشان را تأمین می کنند، نیازی به نور پس زمینه وجود ندارد و بنابراین با یک تلویزیون باریک و سبک روبرو هستیم که در دسته بندی تلویزیون های هوشمند نیز قرار می گیرد.
EA9800 دارای طراحی بسیار مدرنی بوده و صفحه نمایش منحنی آن بدون هیچ خطای دیدی بهترین تجربه مشاهده تصاویر را برایتان فراهم می كند. استفاده از فیبر پلاستیكی مخصوص و بدون كربن (CFRP) در ساخت قاب خارجی دستگاه، این امکان را به ال ‌جی داده تا تلویزیون OLED خود را باریک و سبک طراحی کند، به طوری که ضخامت قاب آن تنها 4 میلیمتر و وزن دستگاه نیز معادل 10 کیلوگرم است.
طراحی بدون قاب و بسیار باریك این تلویزیون،‌ صفحه نمایشی یكپارچه با زاویه دید عالی فراهم آورده است و از سوی دیگر نیز طراحی CINEMA SCREEN ال جی لبه های این دستگاه را كاملا" از دید شما پنهان و بهترین تجربه مشاهده تصاویر دو بعدی و سه بعدی برایتان فراهم می كند. همچنین نصب و راه انداری این محصول بر روی دیوار توسط پایه مخصوص بسیار آسان و به راحتی توسط یك فرد امكان پذیر می باشد. فاصله كمتر از یك اینچ بین دیوار و تلویزیون OLED شما، ‌این شاهكار طراحی ال جی را به یك اثر هنری تبدیل كرده است.
علاوه بر این،‌ كنترل لمسی هوشمند ال جی یکی از تفاوت های تلویزیونOLED  ال جی با محصولات دیگر رقباست. در پایین صفحه نمایش نیز كلیدهای لمسی تجربه متفاوتی را از كنترل عملكرد هایی مانند تغییر كانال ها،‌ تنظیم صدا یا خاموش كردن دستگاه، در اختیار شما قرار می دهند.
تلویزیون های OLED ال جی تركیبی از تكنولوژی منحصر به فرد CINEMA 3D ال جی به همراه قابلیت های تلویزیون هوشمند بوده و تصویری یكپارچه با كیفیت بی نظیر برایتان به ارمغان می آورد.
برچسب ها: ال جی ، اوال دی ، تلوزیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار