خودروهاي لوکس بنزين 400 توماني ندارند

معاون صنايع و انرژي ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت کشور گفت: خودروهاي 1800 سي سي به بالا که از بهمن شماره مي شود، سهميه 400 توماني نخواهند داشت، اما سهميه 700 توماني در کارت سوخت آنها شارژ مي شود.

علي ربيعي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به مصوبه ستاد هدفمندي يارانه ها، در کارت سوخت خودروهاي لوکسي که از بهمن شماره گذاري مي شود، بنزين 400 توماني براي آن ها شارژ نخواهد شد.  
وي با بيان اينکه سهميه ها، براي شصت و هشتمين ماه بعد از اجراي سهميه بندي اعلام شد، افزود: در کارت سوخت خودروهاي سواري شخصي 60 ليتر و موتورسيکلت هم 25 ليتر امشب شارژ مي شود.  
ربيعي با بيان اينکه تغييري در ميزان سهميه ها، براي بهمن ماه نداريم، گفت: براي بقيه خودروهاي عمومي هم طبق ماههاي قبل اين کار انجام مي شود.  
معاون صنايع و انرژي ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت کشور درباره ميزان مصرف بنزين هم افزود: مصرف بنزين در سال 91 نسبت به پارسال شش درصد افزايش داشته است که با توجه به اينکه در شرايط آلودگي هوا نيز به سر مي بريم بايد به سمتي برويم که مردم مصرف خود را کنترل کنند.  
ربيعي گفت: پارسال ميزان مصرف بنزين کمتر از 60 ميليون ليتر بود، اما امسال متوسط مصرف در طول سال 63 ميليون ليتر شده است./ز 
 

برچسب ها: لوکس ، بنزین ، مدیریت ، سهمیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار