مزدوران آل خلیفه از زنان و دختران بحرینی کشف حجاب می‌کنند

در ادامه اعمال غیر انسانی مزدوران آل خلیفه علیه مردم بحرین، تصاویری منتشر شده که نشان می دهد علاوه بر بازداشت و شکنجه و استفاده از اسلحه های گوناگون، نظامیان آل خلیفه به کشف حجاب از زنان و دختران بحرینی نیز مبادرت می ورزند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم، پایگاه "صدای منامه" عکس هایی را منتشر کرد که در آن مزدوران آل خلیفه با کشف حجاب از یک دختر بحرینی او را به زور با خود می برند. صورت خونین و بدن زخمی دختر جوان حاکی از آن است که وی مورد ضرب و جرح نیز واقع شده است. برخی از فعالان حقوق بشر بحرینی نیز با قرار دان تصاویر مربوط به دستگیری دختر بحرینی بیش از هر مسئله دیگری بر کشف حجاب از این دختر متمرکز شدند تا خباثت مزدوران آل خلیفه را که نشان از خباثت خود آنان دارد را به دنیا نشان دهند.

در همین راستا اتحادیه "الوفاق" نیز تصریح کرد که نظام بحرین هتک حرمت های فاحش و اعمال وحشیانه ای را در روز روشن و در دل پایتخت بحرین در حق این ملت مظلوم روا می دارد. این اتحادیه تاکید کرد که نظامیان آل خلیفه حتی در برخورد با زنان و کودکان نیز از به کارگیری اسلحه و بازداشت درنده خویانه آنان ابایی ندارد.

این درحالی است که مردم بحرین با برگزاری راه پیمایی های مسالمت آمیز صرفا خواسته های معقول و مشروع خود را فریاد می زنند اما به جای پاسخگویی، حکام بحرین به سرکوب آنان می پردازند.

برچسب ها: آل خلیفه ، کشف حجاب ، بحرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار