حسن شکوهی:

"آشیانه مهر" و "صورت زخمی" را در نوبت پخش دارم

فیلم های تلویزیونی چون "آشیانه مهر" به کارگردانی محمد جواد رجب زاده و "صورت زخمی" به کارگردانی رضا قهرمانی را آماده پخش دارم.

حسن شکوهی تهیه کننده سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: دو فیلم "آشیانه مهر" به کارگردانی محمد جواد رجب زاده و"صورت زخمی" به کارگردانی رضا قهرمانی که علاوه بر تهیه کنندگی در آنها نیز به ایفای نقش پرداختم آماده پخش دارم. 
وی اظهار داشت: در "آشیانه مهر" هنرمندانی چون جمشید مشایخی، داریوش اسدزاده، نگین صدق گویا، شهین تسلیمی، محمد ابهری، عباس محبوب، نسیم فرخی و حسین شکوهی ... و در "صورت زخمی" بازیگرانی همچون منوچهر آذر، رامتین خداپناهی، محمود مقامی، سمانه پاکدل، نسیم فرخی، رضا توکلی امیر شکوهی به ایفای نقش پرداخته اند. 
شکوهی که قصد داشت امسال با فیلم سینمایی "فریاد خروس نشان" به کارگردانی مهرشاد کارخانی در جشنواره فیلم فجر شرکت داشته باشد، حضورش نداشتن خود را متوجه شورای پروانه ساخت می داند، بیان کرد: با وجود انتخاب عوامل پشت دوربین بازیگران و حتی لوکیشن و پیش تولید طولانی، شورای محترم پروانه ساخت هربار بهانه جدیدی می گرفت ومهرشاد کارخانی و تیم نویسندگان با تلااش شبانه روزی سعی می کردند انتظارات شورای محترم را برآورده کنند، اما با وجود بازنویسی مکرر در آخرین مرحله خواستار تبدیل فضای فیلم به قبل از انقلاب را داشتند. 
وی در ادامه افزود: کارخانی با صبوری نیز باز هم این فیلم نامه را دوباره بازنویسی کرد ولی هنوز از پروانه ساخت خبری نیست و بعید می دانم با توجه به رویکردی که شورای محترم پروانه ساخت در پیش دارند با وجود سرما و آخر سال بتوانم فیلم را کلید بزنیم.
 این تهیه کننده عنوان کرد: مهرشاد کارخانی کارگردانی صاحب سبک با دغدغه اجتماعی است واین دغدغه را در آثاری مثل "گناه من"، "ریسمان باز"، "کوچه ملی" و "اکباتان" که ساخته به عینه نشان داده است. 
وی در مورد فعالیت های تلویزیونی خود اظهار داشت: قصد تهیه یک سریال 90 شبی و یک سریال 26 قسمتی اجتماعی دارم و احتمالاً سال آینده اگر اوضاع اقتصادی بهبود یابد یک سریال 50 قسمتی اجتماعی برای شبکه خانگی تولید می کنم. 
این بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص فعالیت های بازیگری خود گفت: امسال بالغ بر 10 تا 15 پیشنهاد بازی اعم از سینمایی، تله فیلم و سریال تلویزیونی داشتم و متاسفانه به علت ارتباط برقرار نکردن با نقش های پیشنهادی هیچکدام را نپذیرفته ام./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار