عباس توفیق را بهتر بشناسید

سوء استفاده از زنان توسط حامی جنبش سبز

توفیق بارها توقیف شد و مشهوریت نجاتش داد. عباس توفیق كوچكترین فرد از جمع برادران توفیق سردبیر آخرین دوره مجله بعد از كودتا و پیش از انقلاب بود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، «عباس توفیق» 78 ساله که پیش از انقلاب ناشر نشریه «توفیق» بود و پس از پیروزی انقلاب به آمریکا گریخت، ارتباطات گسترده‌ای با دفتر رضا پهلوی، هما سرشار (رابط رژیم کودک‌کش صهیونیستی با نویسندگان ایران) و حلقه وابسته به «بنیاد اشرف پهلوی» در واشنگتن دارد و در جریان فتنه سبز اقدام به برپایی همایش‌هایی علیه جمهوری اسلامی و پخش گسترده تی شرت و دست‌بند سبز برای حمایت از فتنه گران کرد.
هفته نامه «توفیق» مجله طنز پیش از انقلاب بود که گاهی از خودش هم عبور می كرد؛ وقتی توقیف می شد مردم شایع می كردند كه به خاطر فلان شعر یا كاریكاتور كه هیچ گاه در توفیق چاپ نشده بود توقیف شده است.!

به گزارش سرویس سیاسی صراط، توفیق بارها توقیف شد و مشهوریت نجاتش داد. عباس توفیق كوچكترین فرد از جمع برادران توفیق سردبیر آخرین دوره مجله بعد از كودتا و پیش از انقلاب بود.

وی در دانشگاه سوربن فرانسه، هم دوره و دوست صمیمی علی شریعتی هم بوده است.


او به گفته ی همسرش مشکلات اخلاقی زیادی دارد تا جایی که همسرش از او خواسته تا آپارتمانی را برای او بگیرد تا راضی به طلاق شود. به گفته ی همسر توفیق، وی برای اینکه با افراد مختلف رابطه نا مشروع داشته باشد از دیوانگی زن خود نام می برد و او را مجنون معرفی می کند. 

سابقه «عباس توفیق» در فریب زنان و دادن وعده‌های دروغ ازدواج به آنان در حالی است که حتی تعدادی از نزدیکان وی با ارسال مدارکی برای رسانه‌های ایرانی فاش کرده‌اند که «عباس توفیق» با نشان کردن زنانی از خانواده‌های اصیل و دارای ارتباطات اجتماعی- فرهنگی گسترده در ایران، آنان را به آمریکا دعوت می‌کند و سپس با برنامه‌ریزی هدفمند، از چنین زنانی برای پیشبرد اهداف سیاسی- فرهنگی خود در ایران استفاده می‌کند.

براساس گزارش‌های موثق، توفیق که صاحب میلیاردها ثروت در ایران است، با شورای ایرانیان- آمریکائیان و هوشنگ امیراحمدی ارتباطاتی را برقرار کرده تا زمینه های بازگشتش به ایران را فراهم کند. وی قصد دارد تا پس از بازگشت به ایران به فعالیتهای خود علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در شکل جدیدی ادامه دهد.
برچسب ها: توفیق ، وبگردی ، ضد انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.