امام جمعه اردبیل گفت: شهدا به همراه علما و انبیای الهی یاری‌کنندگان دین خدا هستند چرا که آنها بهترین سرمایه‌هایشان را در این مسیر فدا کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن عاملی دیروز در یادواره شهدای اردبیل افزود: در طول تاریخ با مجاهدت انسان‌های برجسته و فرهیخته دین اسلام از توطئه‌ها و گزند مختلف در امان مانده و قطعاً این پایداری و ماندگاری جاودانه می‌باشد.

وی گفت: در طول تاریخ بسیاری از گمراهان و انسان‌های ضعیف‌النفس سعی کردند بر چهره حقیقی اسلام پوششی از انحراف، فتنه و دروغ پهن کنند در حالی که شهدا و وارثان حقیقی آنها اسلام را در مسیر واقعی رهنمون کرده و زمینه رسوا شدن سردمداران کفر را فراهم کردند.

عاملی اهمیت قدرت سیاسی و حکومت دینی را یادآور شد و افزود: این موضوع آن قدر با اهمیت است که نبی مکرم اسلام در نخستین سال‌های رسالتش سعی کرد حکومت اسلامی به معنای حقیقی را شکل دهد که شاهد آن هستیم در سال‌های سپری شده بسیاری سعی کردند این حکومت اسلامی را مورد آماج حملات و ترفندهای خود قرار دهند.

امام جمعه اردبیل حضور مردم در صحنه‌های مختلف و پاسداری از خون شهدا را در سایه ولایتمداری و گوش به فرمان ولایت بودن را سرمایه‌ای عظیم توصیف کرد و گفت: ما نیز باید امروز همچون شهدا گوش به فرمان ولایت باشیم تا با تبعیت از این مسیر نورانی بتوانیم عظمت مکتب اسلام را بیش از گذشته نمایان سازیم/س

برچسب ها: اردبیل ، قدرت ، سیاسی ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.