از ابتدای امسال یک تن مواد مخدر در مرزهای خراسان جنوبی کشف شد که این کشفیات در مقایسه با پارسال 15 درصد افزایش دارد .

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی در همایش مرزبانان و فرماندهان یگان های تکاوری و پاسگاه های مرزی استان با بیان اینکه دستگیری متجاوزان مناطق مرزی شرق کشور 300درصد افزایش داشته است گفت: مرزبانی خراسان جنوبی به عنوان یکی از یگان های برتر کشور در امر آموزش و حفاظت از مرزها مطرح است.

سرهنگ رفیعی با اشاره به اینکه طرح انسداد مرزها به صورت دقیق و علمی در خراسان جنوبی در حال اجرا است افزود: امروز مرزهای کشور به ویژه مرزهای شرقی به لحاظ وجود امکانات و تجهیزات باز دارنده از شرایط مطلوبی برخور دار است.

گلستانی فرد با بیان اینکه دشمنان نظام به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم بین الملل همواره برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند گفت: تا زمانی که این نظام پایبند اصول و ارزش های اسلامی و معتقد به استکبار ستیزی و ظلم ستیزی باشد نقشه های دشمنان نظام هرگز عملی نخواهد شد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خراسان جنوبی حضور آمریکا در افغانستان و عراق ، گسترش پایگاه های نظامی ، ایجاد نامنی در مرزهای جمهوری اسلامی ایران و افزایش 10 درصدی کشت خشخاش در افغانستان را از مهمترین برنامه های آمریکا و استکبار جهانی برای به زانو درآوردن جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی نیز مرزها را بزرگترین عامل امنیت، استقلال و عامل مهمی در مناسبات فرهنگی و اقتصادی کشور دانست.

سرهنگ واعظی افزود: امروز مرزها کانون ارتباط بین ملت ها و دولت ها چه به صورت رسمی و چه به صورت غیر رسمی است و هیچ بازرگانی در مرزها احساس نگرانی و دغدغه ندارد./س

برچسب ها: کشف ، مواد ، مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.