دستگيري متهمي که با تهيه گواهي فوت خودش ، قصد فرار از اجراي قانون داشت

رييس پليس اطلاعات و امنيت عمومي انتظامي استان کرمانشاه ، از دستگيري متهمي تحت تعقيب خبر داد که با تهيه گواهي فوت براي خودش ، قصد فرار از اجراي قانون داشت .

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ "شاه محمدي" در تشريح اين خبر گفت : اين متهم که زني ميانسال است ، حدود 10 سال پيش به اتهام حمل و نگهداري سلاح و مهمات غير مجاز و مواد مخدر در يکي از استانهاي شمال شرق کشور دستگير و روانه زندان شده بود .
وي ادامه داد : متهم پس از مدتي تحمل کيفر با سپرده وثيقه از زندان آزاد شده بود ، اما براي فرار از عدالت و اجراي قانون به شهر کرمانشاه نقل مکان کرده و با تهيه گواهي فوت جعلي براي خودش ، موجب مختومه شدن پرونده قضايي خود شده بود .
سرهنگ "شاه محمدي" تصريح کرد : در اين راستا با اشراف اطلاعاتي ماموران اداره پشتيباني عمليات پليس اطلاعات و امنيت عمومي ، مخفيگاه متهم در يکي از محلات مرکزي شهر کرمانشاه شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضايي ، روز گذشته در اقدامي غافلگيرانه دستگير شد . 
رييس پليس اطلاعات و امنيت عمومي انتظامي استان کرمانشاه در خاتمه خاطر نشان کرد : متهم در تحقيقات فني و پليسي بعمل آمده صراحتا به بزه انتسابي اعتراف کرد ./ف
برچسب ها: دستگیری ، متهم ، قانون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار