می خواهیم نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا باشیم / هفته های پایانی لیگ حساس تر می شود

سر مربی تیم هندبال ثامن مشهد گفت: با قدرت به جلو حرکت می کنیم و شرایط خوبی در تیم حاکم است و می خواهیم نماینده ایران در مسابقات جام باشگاه های آسیا باشیم.

علیرضا حبیبی سر مربی تیم هندبال ثامن الحجج مشهد در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: بازیکنان تیم رفته رفته بهتر عمل می کنند و هماهنگی بیشتری نسبت به فصل اول حاصل شده و با قدرت مقابل حریفان می ایستم و هم اکنون یکی از مدعیان لیگ برتر هستیم می خواهیم نماینده ایران در رقابت های جام باشگاه های آسیا باشیم.

وی تصریح کرد: هر چه به هفته های پایانی لیگ نزدیک می شویم رقابت ها دشوار و تنگاتنگ می شود و برای اینکه در کورس قهرمانی بمانیم نباید در هیچ دیداری حتی یک امتیاز از دست بدهیم.

حبیبی گفت: هم اکنون به غیر از ثامن مشهد، تیم های فولاد مبارکه سپاهان و سبزوار از مدعیان لیگ هستند و فشردگی زیادی بین آنها ایجاد شده است.

وی اشاره کرد: در هفته دوازدهم لیگ با شهرداری ارومیه مسابقه داشتیم که در پایان بازی موفق شدیم این تیم را با نتیجه 31 بر 18 شکست دهیم.

حبیبی گفت: نماینده آذربایجان غربی تیم خوبی است و می خواهد از لیگ سقوط نکند و امتیازات لازم را کسب کند به هر حال هر تیمی که عملکرد بهتری در زمین داشته باشد و قدر موقعیت ها را بداند برنده است.

وی عنوان کرد: در ادامه رقابت های لیگ برتر در هفته سیزدهم مقابل هپکوی اراک خواهیم ایستاد تیمی که این هفته به سپاهان باخت ما هم تلاش می کنیم امتیاز این دیدار را از آن خود کنیم و 2 امتیاز دیگر به داشته هایمان اضافه کنیم.

حبیبی گفت: سطح کیفی لیگ خیلی بالاست و تیم های آماده حضور دارند اگر برخی از آنها در فصل اول خوب کار نکردند در این فصل با یارگیری مناسب عملکرد بهتری هم اکنون از خود ارائه می دهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: سال هاست در هندبال فعالیت می کنم بازیکن بودم و هم اکنون مربی هستم معتقدم که بازیکنان مستعدی در کشورمان داریم که باید توجه ویژه ای به آنها شود و امکانات کافی در اختیارشان قرار گیرد و موانع و مشکلات برداشته شود و حضوری موفق در عرصه های بین المللی داشته باشیم./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار