سردار نقدي:

سربازان ولايت، سازندگي در مناطق زلزله‌زده را 20 سال جلو انداختند

رئيس سازمان بسيج سازندگي گفت: به لطف خدا، سربازان ولايت، سازندگي در مناطق زلزله‌زده را 20 سال به جلو انداخته‌اند.

به گزارش خبرنگار اعزامي باشگاه خبرنگاران، "سردار محمدرضا نقدي" در حاشيه بازديد از واحدهاي مسکوني آماده تحويل به زلزله‌زدگان استان آذربايجان شرقي تبريک عيد آغاز ولايت امام عصر(عج) اظهار داشت: ان‌شاءالله امام عصر(عج) از راه خواهد رسيد و زنجيرهاي ظلم و ستم را از ملت‌هاي مظلوم جهان برکنده و بشريت را به جامعه‌اي که شايسته آن است رهنمون خواهد کرد.

وي افزود: امروز روز بزرگي براي ما است، زيرا محصول سربازان امام عصر(عج) را برداشت مي‌کنيم و هزار و سيصدمين خانه ساخته شده توسط پاسداران را به خانواده محترم شهيد واحدي تقديم خواهيم کرد.

نقدي با اشاره به فرمايش امام راحل(ره) مبني بر اينکه مردم ايران در دنيا بهترين مردم هستند، تصريح کرد: امام(ره) 20 سال پيش به نيکي مردم ايران شهادت دادند، اما اين امر امروز پس از 20 سال به اثبات رسيده و همگان ديدند ملت ايران در عرصه تاريخ بشر و جغرافيا بهترين ملت‌ها هستند و خدمت به اين ملت براي سپاه، بسيج و جهادگران از افتخارات محسوب مي‌شود.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين گروه‌هاي جهادي را خط‌شکنان و پيشتازان خدمت‌رساني به زلزله‌زدگان برشمرد و اظهار داشت: ساخت واحدهاي اسکان در مناطق زلزله‌زده با توجه به امکانات بسيار کم، در مدتي کمتر از شش ماه رکوردي در جهان محسوب مي شود و اين امر، تقدير ويژه‌اي از جهادگراني مي‌طلبد که جغرافيا را نشناخته و عشق و ايمان خود را به ملت ايران به نمايش گذاشتند.

وي با دادن مژده لوله‌کشي و آب‌رساني به روستاي هولان تصريح کرد: آب‌رساني اين روستا عيدي عيد ولايت امام زمان(عج) از سوي سربازان ولايت به مردم اين روستا است.

نقدي ابزار اميدواري کرد:‌ ان‌شاءالله تجربه ساخت در مناطق زلزله‌زده که در جهان بي‌نظير بود درسي براي سازندگي در کل کشور باشد.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين پيشرفت در اسکان زلزله‌زدگان را مديون نعمت وجود ولايت‌ و ولايت‌مداري مردم دانست و ادامه داد: مقام عظماي ولايت با حضور خود در صحنه، الگويي براي خدمت‌گزاري شدند.

وي اظهار داشت: ان‌شاءالله اين ولايت، به ولايت حضرت مهدي(عج) پيوند خورده و امام خامنه‌اي(مدظله العالي) پرچم انقلاب را هرچه زودتر به دست امام زمان برسانند.

نقدي با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبري مبني بر اينکه بايد از اين زلزله، سکوي پرش بسازيم، تصريح کرد:‌ به لطف خدا خواست مقام عظماي ولايت انجام شد و سربازان ولايت، سازندگي در مناطق زلزله زده را 20 سال به جلو انداخته‌اند.

وي در پايان اظهار اميدواري کرد:‌ان‌شاءالله اين منازل، محل تربيت انسان‌هاي پرهيزکار و لشکريان امام عصر(عج) باشد.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: سربازان ، ولایت ، سازندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار